Melkvik Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Fått startet nå :D :D Tok bort forlengingen min av motorkontakten, da starta den tvert:) sikkert vært for lite tverrsnitt på noen av kablene? ikke vet jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 motorstyringa har jording på innsuger, 6-7 brune ledninger.. men ser du har fått fyra.. hva var feil? EDIT:var litt sein der ja.. hehe var nok noe med de grønne ledningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Ja ikke vet jeg:P kan ha vært dårlig lodding på de eller noe også, men who cares... funker nå iallefall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 hehe, lønner seg å gjøøre det skikkelig med en gang vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 hehe, lønner seg å gjøøre det skikkelig med en gang vettu He he var ikke noe annet jeg prøvde på heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Liten Update... Har fått gjort litt småplunder mens jeg venter på mellomaksling. Har bla tatt ned diff, sveiset den litt mer da jeg var vel sparsom med sveisen sist jeg sveiset den. Videre så fikk jeg kastet gummi foring som sto bak på diffen da det bare var fillebiter igjen av denne. Da jeg ikke hadde en slik foring, så sveiset jeg bare på en rund plate på begge sider av metalldelen som var igjen av foringa, samt hadde en hylse i mellom disse platene. Dvs har laget en stum foring på diffen. Sliten foring: Sveiset på første plate: Sveiset litt mer i diff: Ferdig resultat: Der hengern, det har den gjort i en uke nå : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Akselen blir ferdig i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Akselen blir ferdig i morgen! Supert Fikk dere brukt 316 akslinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Supert, fått nye planer jeg og nå. Kan du forklare litt mer hva du gjorde med foringen til diffen? ser ut som en god ide for den foringen ryker vell nokså fort uansett Gleder meg til og se dette starte opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Supert, fått nye planer jeg og nå.Kan du forklare litt mer hva du gjorde med foringen til diffen? ser ut som en god ide for den foringen ryker vell nokså fort uansett Gleder meg til og se dette starte opp Jeg tok bare å presset ut gummi delen av foringa, så skjærte jeg ut to runde plater som passer inn i metalldelen av foringa som er presset inn i baklokket på diffen, sveiset disse på, så målte jeg opp senter av foringa, borret hull som passet bolten som skal være der, så fant jeg en hylse, sveiset den slik att den sitter fast i ene platen, så la jeg den andre platen på andre siden, sveiset den på, borret så på hull på denne og, ble faktisk ganske bra Må passe på slik att du lager platene så små att du ser metalldelen av foringa da bakplata på diffen er av alu.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Blir knall dette Gleder deg vel til å legge igjen noen lakrisremser nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Blir knall dette Gleder deg vel til å legge igjen noen lakrisremser nå? Oh yes får håpe jeg får akselen tidsnok idag slik att det blir litt kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Blir knall dette Gleder deg vel til å legge igjen noen lakrisremser nå? Oh yes får håpe jeg får akselen tidsnok idag slik att det blir litt kjøring Skjønner den, gleder meg til jeg får ferdig min, men det tar tiiiid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Blir knall dette Gleder deg vel til å legge igjen noen lakrisremser nå? Oh yes får håpe jeg får akselen tidsnok idag slik att det blir litt kjøring Skjønner den, gleder meg til jeg får ferdig min, men det tar tiiiid Hehe tar tid ja:P i hvertfall hvis man vil gjøre det litt ordentlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 ahh nå skjønte jeg, tusen takk sku ønske jeg var like rask som deg, dette blir jo vanvittig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå