Melkvik Skrevet April 3, 2010 Forfatter Skrevet April 3, 2010 ahh nå skjønte jeg, tusen takk sku ønske jeg var like rask som deg, dette blir jo vanvittig bra Rask å rask, har bare hatt ufattelig lite å finne på i påska:P
kjellke Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Kan du vær så snill ta noen bilder ned mot eksosmanifolden og slikt, så jeg ser hva som er der av plass med motor nedi, kan sende bildene på email eller noe om du ikke vil spamme tråden din me de:-)
Melkvik Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Ble det noe kjøring? Nei rakk ikke å hente aksel i går da jeg var på party igår Men skal hente den idag etterhvert tenker jeg
HagenJR Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Ble det noe kjøring? Nei rakk ikke å hente aksel i går da jeg var på party igår Men skal hente den idag etterhvert tenker jeg Kom du rett fra nach nå eller?
Melkvik Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Ble det noe kjøring? Nei rakk ikke å hente aksel i går da jeg var på party igår Men skal hente den idag etterhvert tenker jeg Kom du rett fra nach nå eller? Huff nei ble en tidlig kveld desverre ikke pga meg heldigvis ikke da
Melkvik Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 neste helg skal du vel ha sjåfør på e30n? Ha ha, vi får se
Melkvik Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Fikk prøvd bmwn i kveld:D JAAS akslinga funka som faen, null vibrasjoner:) Fikk ett lite problem da, varmeapparatet funket veldig dårlig... Virker ikke som det er luft i system heller, vakumerte systemet da jeg hadde på frostvæske, mulig disse m30 motorene er litt ekkle ang luft? Ellers er temperatur på motor javn og fin mens man kjører. 1 lite spørsmål angående slanger inn på varme apparat har jeg også, er det slik att øverste slange på motor skal på øverste rør på varmeapparat, eller er det omvendt? På forhånd takk for svar
Gjest Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Slangen som kommer ut på toppen skal på nederste inntak. Knall att bilen funker da!!
Melkvik Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Slangen som kommer ut på toppen skal på nederste inntak. Knall att bilen funker da!! Oki,da blir det ordnet imorgen Ja faen for en forskjell da mann! Ble fornøyd jeg ja:D Må bare få laget meg noe ordentlig eksos da, bare klint under det spinkle orginal anlegget som var på før... det duger ikke nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå