Melkvik Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Såg ut som denne funker... Jo funker nok greit nok nå ja:) men blir sikkert kjedelig etter hvert dette og, har en tendens til å bli slik i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Men noen som har peil på hvorfor lampa for motorolje nivå lyser i checkpanelet mitt? noe som må kobles om på motorkontakt kanskje? Bruker olje nivå føler osv fra e28 i e34 panna, mulig det blir feil da..... Og lampa har lyst hele tiden så det er sagt, og det er nok olje på motor ja;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Sku ønske jeg kunne hjelpt, for dette blir bare helt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 er 2 blå ledninger i motornettet på e28', som er til det hvertfall.. vet ikke fargekodene på e30 men du må nok koble det skal det virke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 er 2 blå ledninger i motornettet på e28', som er til det hvertfall.. vet ikke fargekodene på e30 men du må nok koble det skal det virke hmm må vel forske litt på dette da:) plagsomt att det skal lyse noe i check panelet når jeg vet att det ikke er noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 er da vanlig at det lyser i checken ? iallefall på mine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 er da vanlig at det lyser i checken ? iallefall på mine biler Liker ikke att det er røde lamper i bilen jeg i hvertfall:P Vet du om Nordmøre gatebil klubb skal ha vårtreff på lånke i år? Samt peil på når det evt skal være treff på frøya? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 er da vanlig at det lyser i checken ? iallefall på mine biler Liker ikke att det er røde lamper i bilen jeg i hvertfall:P Vet du om Nordmøre gatebil klubb skal ha vårtreff på lånke i år? Samt peil på når det evt skal være treff på frøya? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 MEGET vanlig med noe som lyser i den på gamle bmw'r desverre. selv om min er mørk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 MEGET vanlig med noe som lyser i den på gamle bmw'r desverre. selv om min er mørk Har ikke vært plaget med det før jeg i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Vaska bilen og fått på sommerhjul er bare midlertidig de hjula der til jeg får fikset 17" tommerne:) Men de ser nå greie ut likevel da Har også skiftet en kjøle slange på motor i dag da jeg så den sto og pissa rett på fordeleren Huff:P men men kjekt att jeg hadde delemotor stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Der ja! på me sommerskoa å lufte godskuta det er bra gler meg til jeg kan gjøre det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Ja nei det er supert det ja:D men sveisa diffen må av:P huff skjemmes nesten når jeg skal parkere, folk driver og glaner når det smeller og knaker i hekken på e30n:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Få tak i en sjikkelig sperre diff da Artig prosjekt vertfall. Skulle hatt deg noen nye speil vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Få tak i en sjikkelig sperre diff da Artig prosjekt vertfall. Skulle hatt deg noen nye speil vertfall Jo er nok det som er plana etterhvert Haha ikke begynn me de speila du og nå da:P har fått masse pes angående de før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå