espulus Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Åja:) Trivelig det da:) Kan jo si ifra, så kan vi jo samle en gjeng å kjøre nedover sammen
espulus Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 bmwkizn.. Skal du være med på vårturen til Ånn i Sverige 2. Mai? Har nettopp snakket med verksted hvor bilen min står nå, og har fått beskjed om at bilen er klar for henting torsdag!
bmwkizn Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Tror ikke jeg får til å bli med på den turen da jeg venter på dekk til nyfelgene. gidder ikke å kjøre med 15" felger med pigg ikke populært å bli stoppet med piggdekk heller nå. Men hvis jeg får dekkene i uka her så er det ikke umulig at jeg slenger meg med
espulus Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Hehe, skjønner! Du får si ifra da:) Hvis jeg får bilen denne uka, så står jeg i allefall på Statoil ca. kl. 10.50 på søndagen. Passer veldig bra med en vårtur når bilen blir klar Får desverre ikke på noe fetere felger enda, men skal gå til innkjøp av noen "greie" felger hos GS
bmwkizn Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Ok.. Har jeg fått montert sommerhjulene så er det mulig jeg dukker opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå