bjeagle Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Bilbeltet på førersiden i min E46 er veldig tregt, det tar veldig lang tid før det drar seg inn igjen når jeg har tatt det av meg. Har flere ganger klemt det i døra når jeg skal lukke den. Og kan jo se for meg at de ikke vil like dette på EU-kontroll akkurat. Er det noe jeg kan justere/stramme eller fikse på andre måter eller må beltestrammeren byttes? Er dette mye jobb?
bmwmann24 Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 .. regner med at det er mekanismen du låser å løser ut beltet med som er gåent. en bolt vedsiden av sete så har du den løs, er hvertfall 1 bolt på e36..
bjeagle Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 mekanismen som løser ut beltet, ha mener du? beltet drar seg jo inn igjen når jeg tar det av, bare veldig tregt..
bmwm535i Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 prøv å dra ut hele beltet og smør det med silicone spray kan hende det hjelper. selve beltet sitter bak dekselene til b stolpen 2 bolter på b stolpen en oppe og en nede også er det en på stolen
bmwmann24 Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 misforsto. trodde du mente den på din høyreside, utløsern om du skjønner.
bmwmann24 Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 misforsto. trodde du mente den på din høyreside, utløsern om du skjønner.
largund Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Bump!! Har samme problemet... Beltet på førersiden returnerer svært tregt. Noen som har tips om fiks?
thoslags Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Eg har og problemer med at belte drar seg tregt inn igjenn når eg tar det av. Var ikkje sånn før. Korleis fikse det? Kan det ha noke med at det er kaldt ute?
xibriz Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Kanskje det er mulig å stramme opp en fjær eller lignende på rullen som drar inn beltet? Jeg vet ikke.. bare en tanke.
babjorn Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Er vel bare å prøve å smøre,går ikke dette er det vel ikke så vanskelig å få brukt
Margido Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Smør hele beltet med silikonspray. Dra det så ut og slipp det flere ganger. Gjenta smøringen. Mulig det hjelper. Hjalp på min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå