316 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Hvorfor hellakkere den? Var jo kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Hvorfor hellakkere den? Var jo kjempesøt Har lyst på en annen farge egentlig Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Farge tenker du på da? Ikke si svart eller rosa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Farge tenker du på da? Ikke si svart eller rosa... Noe galt med sort E36 å nå eller??!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Farge tenker du på da? Ikke si svart eller rosa... Nei, er en mørke mørke lilla metallic farge Ser nesten svart ut i mørket, men når sola skinner på den så er den bare nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Madeiraviolett/-schwartz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Farge tenker du på da? Ikke si svart eller rosa... Nei, er en mørke mørke lilla metallic farge Ser nesten svart ut i mørket, men når sola skinner på den så er den bare nydelig! Snakker vi M5 farge? Svart i skyggen, lilla i lys. Lekkert det! Akkurat passe effekt, og ikke "bare" en svart bil. Hadde det samme på E34'n min M3 optikk etterhvert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Farge tenker du på da? Ikke si svart eller rosa... Nei, er en mørke mørke lilla metallic farge Ser nesten svart ut i mørket, men når sola skinner på den så er den bare nydelig! Snakker vi M5 farge? Svart i skyggen, lilla i lys. Lekkert det! Akkurat passe effekt, og ikke "bare" en svart bil. Hadde det samme på E34'n min M3 optikk etterhvert da? Mhm, akkurat det den er! Lekker Å ja, da var du heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Farge tenker du på da? Ikke si svart eller rosa... Noe galt med sort E36 å nå eller??!! Overhodet ikke Problemet mitt er vel bare at hver eneste bil jeg hører om som blir lakkert om, blir svart. Og de som skal "skille seg ut" tar en rå blå-farge. Og det er fett det, men det blir foy mye av det samme Og rosa snakker for seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Daytona violet dere snakker om? eller er det en mørkere farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Nei, er en mørke mørke lilla metallic farge Ser nesten svart ut i mørket, men når sola skinner på den så er den bare nydelig! Snakker vi M5 farge? Svart i skyggen, lilla i lys. Lekkert det! Akkurat passe effekt, og ikke "bare" en svart bil. Hadde det samme på E34'n min M3 optikk etterhvert da? Mhm, akkurat det den er! Lekker Å ja, da var du heldig Ja, "var" er det riktige ordet.. Jeg hadde ikke tid til å gjøre den i stand, så bytta til meg e30'n min med en som skulle gjøre i stand e34'n.. Og nå blir den vraket Savner den noe vanvittig. Deilige hvite skinn-interiøret mitt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Daytona violet dere snakker om? eller er det en mørkere farge? Skal ikke svare for noen her, men tipper det en den som er mørkere. Som kun skinner i lilla i direkte sollys og er svart ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Daytona violet dere snakker om? eller er det en mørkere farge? Nei det er en litt mørkere farge jeg tenker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Nei, er en mørke mørke lilla metallic farge Ser nesten svart ut i mørket, men når sola skinner på den så er den bare nydelig! Snakker vi M5 farge? Svart i skyggen, lilla i lys. Lekkert det! Akkurat passe effekt, og ikke "bare" en svart bil. Hadde det samme på E34'n min M3 optikk etterhvert da? Mhm, akkurat det den er! Lekker Å ja, da var du heldig Ja, "var" er det riktige ordet.. Jeg hadde ikke tid til å gjøre den i stand, så bytta til meg e30'n min med en som skulle gjøre i stand e34'n.. Og nå blir den vraket Savner den noe vanvittig. Deilige hvite skinn-interiøret mitt og Huff da , alltid vondt å se gamle godbiler bli misbrukt og vraka Men det var sikkert ikke vondt å bytte i en e30 da , det er lekre biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Daytona violet dere snakker om? eller er det en mørkere farge? Dette er veldig mørkt bilde igjen, men er sånn jeg vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå