Gå til innhold

Min BMW 318 i full glans! :D

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Farge tenker du på da? :) Ikke si svart eller rosa... :P

Nei, er en mørke mørke lilla metallic farge :D Ser nesten svart ut i mørket, men når sola skinner på den så er den bare nydelig! :D

Snakker vi M5 farge? Svart i skyggen, lilla i lys. Lekkert det! Akkurat passe effekt, og ikke "bare" en svart bil. Hadde det samme på E34'n min ;) M3 optikk etterhvert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er en mørke mørke lilla metallic farge :D Ser nesten svart ut i mørket, men når sola skinner på den så er den bare nydelig! :D

Snakker vi M5 farge? Svart i skyggen, lilla i lys. Lekkert det! Akkurat passe effekt, og ikke "bare" en svart bil. Hadde det samme på E34'n min ;) M3 optikk etterhvert da?

Mhm, akkurat det den er! Lekker :D Å ja, da var du heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe galt med sort E36 å nå eller??!! :)

Overhodet ikke ;) Problemet mitt er vel bare at hver eneste bil jeg hører om som blir lakkert om, blir svart. Og de som skal "skille seg ut" tar en rå blå-farge. Og det er fett det, men det blir foy mye av det samme :P Og rosa snakker for seg selv..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, "var" er det riktige ordet.. Jeg hadde ikke tid til å gjøre den i stand, så bytta til meg e30'n min med en som skulle gjøre i stand e34'n.. Og nå blir den vraket :( Savner den noe vanvittig. Deilige hvite skinn-interiøret mitt og :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, "var" er det riktige ordet.. Jeg hadde ikke tid til å gjøre den i stand, så bytta til meg e30'n min med en som skulle gjøre i stand e34'n.. Og nå blir den vraket :( Savner den noe vanvittig. Deilige hvite skinn-interiøret mitt og :(

Huff da :( , alltid vondt å se gamle godbiler bli misbrukt og vraka :( Men det var sikkert ikke vondt å bytte i en e30 da :D , det er lekre biler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...