Tiller Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Hoen har noen bra halogen pærer med xenon look. http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=index&cPath=28&zenid=4312bd922b2422414adb426a3c4cc216 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Er ikke looken jeg er mest opptatt av,men styrken - er de bra på lysstyrke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Hvis du skal ha bedre lys uten xenon, må du opp i watt styrke. 100watt blir for varmt, men du får jo feks 65w eller 80watts pærer. Selv har eg kjørt med hb4 80watts pærer i grøftelysa. Lyste meget bra de ikke ble noe ødelagt heller. Men nå røyk den ene og eg aner ikke hvem som selger disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Kjøp deg "nightbreaker pærer.. Ikke all til forskjell men litt er det, reklameres med opptil 90% bedre lys, men det kan jeg låve deg at det ikke er. Var faktisk en grundig test av dette på nett jeg leste, og det stemte faktisk ganske bra. MEner han fant ut at det var er par og åtti % bedre lys, 5-6% hvitere lys og at det lyste noe rundt 20 meter lenger en andre. Jeg har Nightbreaker pærer i lang å fjærn å kan love deg at det ikke blir 80-90% bedre.. Ingen av de jeg kjenner som jeg sendte pærene til ble noe veldig imponert, men vi er alle enige om at det blir bedre enn vanlige. De er dog å foretrekke framfor mye annet, men reklame stemmer jo aldri.. Blir litt penere da med hvitere lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Har selv hatt de ja, men merker ikke store forskjellen når man kjører til vanlig egentlig, men ifølge testen så stemte det temmelig bra med pakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 vel vel. I rest my case, de er uansett bedre enn vanlige pærer, hvertfall fra Osram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå