drtorbjorn Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Jeg vurderer å kjøpe bruktbil hos Bavaria i Arendal. I den forbindelse vil det være interessant å høre om forumets medlemmer har noen erfaringer med denne butikken.
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Jeg har vært ansatt der fram til i sommer men i og med at jeg jobbet der så har svært mange i min famile også handlet bil der! Etter som jeg har forstått så har jeg kun hørt positive ting, både når ting har gått galt og ellers! Skal du handle bil der så vil jeg råde deg sterkt til å handle av Glenn Taraldsen som er salgs sjef! Han får veldig mye bra omtale og er utrolig service innstilt ovenfor kundene! Han ordner opp om det skulle bli noen problemer ved levering, etter levering eller om bilen ikke skulle så til forventningne! Eneste minuset er prisene de tar seg for diverse ettermonteringer osv, men på sånt er jo de fleste BMW forhandlere stive! Tror du kan handle bruktbil trygt hos Bavaria Arendal, det var iallfall det inntrykket jeg fikk i de årene jeg jobbet der! Hvilken av bilene er det du ser på? Jeg er mye innom der så jeg kjenner til mye av det de har ståene
drtorbjorn Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Mange takk for positivt og informativt svar. Jeg vurderer å kjøpe denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21309649, det vil si en Z3 2.0L, hardtop, 119000km, 149.000kr. Kjenner du til bilen?
Fredrik 90 Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Den kjenner jeg til ja, den har jeg til og med kjørt! Skikkelig gøyal bil det der ja, går godt med den motoren samtidig som den har gøyal lyd. Den har vært inne som bruktbil før, i fjor sommer om jeg husker riktig. Førstegangen den var inne så var det som innbyttebil for en som kjøpte ny Z4, han var sportsbilentusiast så den har fått godt stell vil jeg tro, han var bla medlem i Norsk sportsvogn klubb. Vi sleit litt med å få opp førerdøra av og til, men dette blei fikset da bilen ble solgt for annen gang og det er det eneste som var å si om bilen sånn sett Så blei den solgt til en kar i byen her som hadde den i et halvt år eller noe før den havna hos oss igjen, hvorfor vet jeg ikke! Hadde sluttet på det tidspunktet, men hvis han siste eieren har vært snill med den så er den både hel og pen og absolutt ikke et dumt kjøp
drtorbjorn Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Mange takk for svaret. Regner med å prøvekjøre den til helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå