jon///M Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Hvor er det blitt av kartleserens navn på sideruta bak ? Vi skal vel få lagd en absolutt morro bil ut av dette skal du se. Bare du får tak i "ny" topp nå og ett sete til (til meg ) så har vi kommet langt Men det blir travelt, GT'n min må bli klar fortest mulig og både e30'n og m5'n din burde helst vært klare til våren så vi får lekt litt med begge \:D/ venter egentlig bare på mer cash nå så blir ny topp bestilt. så skal jeg prøve meg på eu med den. og jeg tenkte jeg skulle begynne og skifte foringene på M5'en når du kommer hjem fra sjøen, så får vi tatt GT'n og M5'en omtrent samtidig. så skal jeg bestille justerbart på M5'en og sette inn 320'en på service. og om alt det ikke blir dyrt så fikk jeg jaggu baksmell på skatten også men men.. shitt happends. regnet over at det vil gå ca 50 k i april på bildeler og slikt. men da er datasprut og mapping medregnet til M5'en...
jon///M Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 da er stolen montert. ser bra ut og jeg sitter godt. men tror kanskje skal prøve og få montert den litt lavere.. har også pusset litt mere rust og funnet ca hvor rusthullene er. så nå må jeg bare få tak i ny topp slik at jeg kan få kjørt den ut for og sveise rust ev til et annet verksted.. tar ikke sjangsen på og sveise i den garasjen den står i nå..
jon///M Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 så det i pmen men jeg må uansett vente på cash og jeg må også legge opp en bestilling til koed på en go del pakkninger, nye strekkbolter og olje
jon///M Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Skrevet Mars 29, 2010 da er det bestilt en go del ting fra koed, og bestilt topp fra JulianS her på forumet. håper delene begynner og komme til helgen slik at jeg kan begynne og montere sammen igjenn. håper og ha bilen kjørbar så fort som mulig slik at jeg kan vise den på eu og ev hente ut skilt om det ikke er store manglene på bilen. skal også begynne og sveise rust når bilen er kjørbar.
JulianS Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Toppen sendt fant ut at jeg har et sett med omslipte kammer også 266 grader durasjon og 11mm løft, hvis du er interessert...
///christian Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Dette ser bra ut Jon. Blir det sneglehus eller?
JulianS Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Snigelhus anbefales:) med helt original urørt motor og turbo fra 200sx s13 så kommer trykket på 2000 omdr og går faktisk veldig bra på 0.4 bar:) har arp bolter til deg hvis du skal bygge turbo...
jon///M Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 det blir nok turbo på denne etterhvert ja. men usikker på om jeg skal bygge billig på denne eller om det blir s50.. svogern min er engelsk mann så han har noen kontakter i england som kan dra å se på m3 delebil for meg..
jon///M Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 jojo. har funnet billig turbokit på ebay også. kan hende jeg prøver dette først og om jeg skulle blåse motoren så blir det s50, men seff ikke orginal må jo ha sneglehus på den også var foresten og hentet toppen isted. har ikke rukket og åpnet pakken enda da jeg nettopp kom hjem fra jobb.
JulianS Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 men da har du hvertfall ikke en rundetids-bil lenger
jon///M Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 nei ikke for små svingete baner ivertfall. jeg får se hva som skjer frammover, den skal ivertfall kjøres med m42 i første omgang! har ellers skrudd fast kammene i ny toppen og renset den litt. så nå må jeg bare vente på at pakken fra koed skal komme, den kommer vel forhåpentlivis tirsdag eller onsdag neste uke. så blir det vel oppstart iløpet av neste uke en gang.
JulianS Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Tviler på at du får dratt tl toppen med kammhusene på, da må du bruke 3/8" pipe og det tåler ikke en 3/8" forlenger har knekt en würth og en kamasa
jon///M Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 da er toppen montert, var ingen problemer og dra til toppen med kammene i registret er også færdig mangelr bare noen små justeringer. eksosen er montert. begynner vel med innsug og slikt i morgen etter jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå