///christian Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Lenge til det blir e30 treff da? Har forøvrig prøvekjørd litt idag, fungerer meget godt!
jon///M Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 håper på oppstart iløpet av helgen og forhåpentlivis skilt iløpet av mai
///christian Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 håper på oppstart iløpet av helgen og forhåpentlivis skilt iløpet av mai Da er det håp
jon///M Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 da har jeg fått start på vogna. men syns den høres ut som en diesel bil.. noen som har noen tips om hva det kan vere..
jon///M Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 film av hvordan motoren høres ut.. noen som vet hva som kan vere feil? det høres nesten ut som om det kommer fra innsugskammen noen plass..
///christian Skrevet April 18, 2010 Skrevet April 18, 2010 Dæven, det der var jo ekstremt det ! Ble ikke noe klokere igår heller?
jon///M Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 da er kammene og ventil løfterne plukket ut, skal montere inn di fra gammel toppen pga at den var det ivertfall ikke slik lyd i.. fant også ut kanskje noe av grunnen til ulyden.. den ene strekkbolten til toppen hadde gått av.. hvordan slikt skal skje på NYE strekkbolter skjønner jeg ikke..
jon///M Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 da har jeg skiftet strekkboltene, ventil løfterne (di ble også renset og fylt med olje) og kammene. så nå er ulyden borte eneste nå er at den gjikk litt ujevnt men tror dette skyldes falskluft eller dårlig plugg..
Torbjørn E39 Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 da har jeg skiftet strekkboltene, ventil løfterne (di ble også renset og fylt med olje) og kammene. så nå er ulyden borte eneste nå er at den gjikk litt ujevnt men tror dette skyldes falskluft eller dårlig plugg.. Nice Det går da fremover med prosjektet da, ikke verst!
winchester Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Ser ut som et bra prosjekt, gleder meg til å se den på bane!
jon///M Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 dette er i utgangspungtet et billig prosjekt, for og få mye morro for en billig penge. men jeg kjenner meg rett så kommer jeg til og kaste bort masse penger etterhvert på denne også
jon///M Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 da går ivertfall bilen som den skal, eneste problemet nå er vannlekasjen, termostathuset har vist sprukket men nytt er bestilt ringte også og bestilte 4stk toyo r888 i 205/50-15 dim så nå skal jeg bare ta litt rust også blir det vel bestilt en eu godkjenningstime og prøveskilt til neste uke
jon///M Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 da er bilen kjørbar har også bestilt 4punkt belter ska få tatt litt rust nå og da er eu neste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå