Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da har jeg fått start på vogna. men syns den høres ut som en diesel bil.. :o noen som har noen tips om hva det kan vere..

Skrevet

film av hvordan motoren høres ut.. noen som vet hva som kan vere feil? det høres nesten ut som om det kommer fra innsugskammen noen plass..

• 2 weeks later...
Skrevet

da er kammene og ventil løfterne plukket ut, skal montere inn di fra gammel toppen pga at den var det ivertfall ikke slik lyd i.. fant også ut kanskje noe av grunnen til ulyden.. den ene strekkbolten til toppen hadde gått av.. hvordan slikt skal skje på NYE strekkbolter skjønner jeg ikke..

Skrevet

da har jeg skiftet strekkboltene, ventil løfterne (di ble også renset og fylt med olje) og kammene. så nå er ulyden borte :D eneste nå er at den gjikk litt ujevnt men tror dette skyldes falskluft eller dårlig plugg..

Skrevet
da har jeg skiftet strekkboltene, ventil løfterne (di ble også renset og fylt med olje) og kammene. så nå er ulyden borte :D eneste nå er at den gjikk litt ujevnt men tror dette skyldes falskluft eller dårlig plugg..

Nice 8) Det går da fremover med prosjektet da, ikke verst!

Skrevet

dette er i utgangspungtet et billig prosjekt, for og få mye morro for en billig penge. men jeg kjenner meg rett så kommer jeg til og kaste bort masse penger etterhvert på denne også :P

Skrevet

da går ivertfall bilen som den skal, eneste problemet nå er vannlekasjen, termostathuset har vist sprukket men nytt er bestilt ;)

ringte også og bestilte 4stk toyo r888 i 205/50-15 dim ;) så nå skal jeg bare ta litt rust også blir det vel bestilt en eu godkjenningstime og prøveskilt til neste uke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...