jon///M Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Skrevet Mai 4, 2010 da har jeg fått sveiset et rust hull.. skal ikke skryte over at jeg er flink til og sveise ivertfall men skal vel ta for meg bilen skikkelig en gang senere. nå er planen skilt slik at jeg kan få brukt den litt. det kom også en pakke fra gundersenmotorsport i dag et sett 4punkts belter har nå fått montert di, sykt hvor morro det plutselig ble å sitte fast men når jeg sitter slik jeg skal sitte så har jeg problemer med og nå håndbremsen.. så jeg må vel skaffe meg hydraulisk stående håndbrems etterhvert..
jon///M Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 hehe, det var ikke akkurat parkering jeg hadde tenkt og bruke håndbremsen til
jon///M Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 da har jeg vert og hentet dekka mine, toyo r888 i 205/50-15 på bbs felger. kjøpte også et tora semsket ratt i 350mm størrelse med momo ratt nav skal få tatt bilder i dag og legge ut
jon///M Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 da kommer noen bilder. desverre ble det mørkt før jeg fikk tatt disse. men dere ser ca hvordan det har blitt. gleder meg til 22mai nå til frøya treffet
JulianS Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Bruker alltid shift-lock jeg håndbrekk på e30 er ikke akkurat noe å skryte av må ta i så fælt...
jon///M Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 hvor kjøpte du rattet, og hva var prisen? styling-tech.no det koster 1490kr for kun rattet + nav og frakt. jeg bor like i nerheten så jeg stakk bare innom og hentet det
Olelink Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Very nice Men det mangler fortsatt ett sete og ett sett med 4-punkt til kartleser
jon///M Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 det blir skal på eu i morgen så jeg får se hvordan dte går først. regner med at den ikke blir godkjent men håper jo alltids
Olelink Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 det blir skal på eu i morgen så jeg får se hvordan dte går først. regner med at den ikke blir godkjent men håper jo alltids Hvis du skal på EU der du snakket om å vise den tror jeg ikke det blir noe problem Evt kan du få en enkel 2-er feil bare for å få en feil liksom
jon///M Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 har vert på eu i dag, fikk 3stk 2er feiler. bare småting som er fort jort og fikse
jon///M Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 blinklys på skjermer h. og v. side, rust på bremse skiver bak h. og v. side. bremse lys (bremselysene funket i går men jeg var ut med printplata i går og skiftet noen pærer.. kan være så enkelt som ukontakt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå