Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg fått sveiset et rust hull.. skal ikke skryte over at jeg er flink til og sveise ivertfall :P men skal vel ta for meg bilen skikkelig en gang senere. nå er planen skilt slik at jeg kan få brukt den litt.

det kom også en pakke fra gundersenmotorsport i dag ;) et sett 4punkts belter ;) har nå fått montert di, sykt hvor morro det plutselig ble å sitte fast :P men når jeg sitter slik jeg skal sitte så har jeg problemer med og nå håndbremsen.. så jeg må vel skaffe meg hydraulisk stående håndbrems etterhvert.. :P

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da har jeg vert og hentet dekka mine, toyo r888 i 205/50-15 på bbs felger.

kjøpte også et tora semsket ratt i 350mm størrelse med momo ratt nav ;)

skal få tatt bilder i dag og legge ut ;)

Skrevet

da kommer noen bilder. desverre ble det mørkt før jeg fikk tatt disse. men dere ser ca hvordan det har blitt. gleder meg til 22mai nå til frøya treffet :D

okp6pml009br5m9o8n5u.jpg

18su6jzs07fn3sq3y1ck.jpg

928tdbtwb952j0zteq7j.jpg

kdqsa862eq770y3f9h6v.jpg

4a1c56aseiczshdioaku.jpg

2smedpq69z0ib7qv4q84.jpg

ayrp8sii7my0x23aq3ug.jpg

83moqcp3zsii5ltruiq2.jpg

Skrevet
hvor kjøpte du rattet, og hva var prisen?

styling-tech.no det koster 1490kr for kun rattet + nav og frakt. jeg bor like i nerheten så jeg stakk bare innom og hentet det

Skrevet

det blir ;) skal på eu i morgen så jeg får se hvordan dte går først. regner med at den ikke blir godkjent men håper jo alltids :)

Skrevet
det blir ;) skal på eu i morgen så jeg får se hvordan dte går først. regner med at den ikke blir godkjent men håper jo alltids :)

Hvis du skal på EU der du snakket om å vise den tror jeg ikke det blir noe problem :beer:

Evt kan du få en enkel 2-er feil bare for å få en feil liksom ;)

Skrevet

blinklys på skjermer h. og v. side,

rust på bremse skiver bak h. og v. side.

bremse lys (bremselysene funket i går men jeg var ut med printplata i går og skiftet noen pærer.. kan være så enkelt som ukontakt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...