Gå til innhold

Koble forsterker E46 touring


Anbefalte innlegg

Skal koble forsterker og sub i min E46 touring, men vil lurer på hvor jeg skal koble meg til de bakre høytalerene. Har sjekket litt og funnet ut at det er veldig mye arbeid å koble seg på ved høytalerene. sjekk link! http://www.g-team.org/BMW/

Så hvor finner jeg forsterkeren til disse på min bil med HK stereo, og hvilke ledninger skal jeg bruke?

Håper noen andre som har gjort det samme og kan fortelle meg hvordan jeg gjør det enklest mulig [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar, hadde regnet med at det gikk ann, men vet ikke hvilke ledninger jeg skal bruke. Noen som vet hvilke farger det skal være på ledningene til høytalerne i bagsjerommet? Det må vel være best å koble seg på disse da de i utgangspunktet bare skal spille bass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytalerkablene som går fra spilleren finner du i under baksete ved døra. Der beltet ligger over. Tvina kabler som som oftes er skilt med gule m striper og blå med striper, kan tjuvkoble deg på disse om du ønsker å få highpass signaler til forsterkeren eller vil bruke en omformer.

Kablede har litt større diameter enn de du finner på e39, så er vel kansje 2.5mm. Før å være helt sikker. Kan se bak høgtalere i fordøra di. (dørtrekker er lettvint å få av, så kan spare deg mye tid) Da ser du hvordan de ser ut og farge kombinasjonen.

Dette gjørde jeg på min e46,men kjenner ikke til hk. For var ikke det i min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...