Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har også gode erfaringer med ebay. Men kan begynne å lure når tilsvarende produkter i norge koster hvertfall godt over tusenlappen :P Men skal hvertfall passe huske på at bilen står i fri ;) ser for meg en del kjipe situasjoner viss ikke :)

Skrevet

hvordan funker det egentlig på en E46? Den har vel startsperre og starter ikke uten nøkkelen i tenningen?

Skrevet
hvordan funker det egentlig på en E46? Den har vel startsperre og starter ikke uten nøkkelen i tenningen?

Må ha nøkkelen liggende inne i bilen for å få den start på den med denne jalla-fjernstyringen ja.. :roll:

Skrevet
hehe ser det for meg. trøtte tryne i vinduet en kald vinter morra, trykker på knappen og der stikker bilen. hehe

Husker at broren til en kamerat av meg hadde dette i E36'n sin da jeg var liten gutt. Den gikk det ikke ann å starte om bilen sto i gir! :wink:

Skrevet

Må ha nøkkelen liggende inne i bilen for å få den start på den med denne jalla-fjernstyringen ja.. :roll:

Sikker?

Skrevet

Sikker?

Ja.! I tillegg så bør du være klar over at signalet som du sender fra fjernkontrollen, er en enkel radiobølge/frekvens som ikke er kodet og kan enkelt "kopieres", slik at hvem som helst kan stikke av med bilen din.!

Skrevet
vel, man har fortsatt rattlås da. og har man tatt rattlåsen er det uansett veldig kjapt og koble 2 ledninger

Ja, men problemet er jo at du må ha nøkkelen liggende i bilen for at startsperren skal deaktiveres..! Uten den, så starter ikke bilen selv om du tjuvkobbler tenningen, da startsperren bla. kutter strømmen til bensinpumpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...