Daniel B Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Har en BMW e46 og vurderte litt tanken på en fjernstarter, så tok en tur på ebay. Der fant jeg denne fjernstarteren til 140,- kr: http://global.ebay.com/BMW_E36_E46_E39_E38_E34_E32_ALARM_REMOTE_ENGINE_START/130367541291/item Noen som har erfaring eller troen på dette? Eller budre jeg vere skeptisk?
///Grandalen Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Jeg har ihvertfall alltid fått det jeg har betalt for fra eBay, om det var billig eller dyrt.
Nagin Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Må huske på og ikke la bilen stå i gir når du starter opp
steinar84 Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 hehe ser det for meg. trøtte tryne i vinduet en kald vinter morra, trykker på knappen og der stikker bilen. hehe
Daniel B Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Har også gode erfaringer med ebay. Men kan begynne å lure når tilsvarende produkter i norge koster hvertfall godt over tusenlappen Men skal hvertfall passe huske på at bilen står i fri ser for meg en del kjipe situasjoner viss ikke
Kristian H. Foss Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Ebay er bra greier. Sitter helt sikkert en ledning som skal kobles inn på ledningen til varsellampen for håndbrekket. Så det er neppe et problem
Sjøbuse Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 hvordan funker det egentlig på en E46? Den har vel startsperre og starter ikke uten nøkkelen i tenningen?
Deep Dish Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 hvordan funker det egentlig på en E46? Den har vel startsperre og starter ikke uten nøkkelen i tenningen? Må ha nøkkelen liggende inne i bilen for å få den start på den med denne jalla-fjernstyringen ja..
316 Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 hehe ser det for meg. trøtte tryne i vinduet en kald vinter morra, trykker på knappen og der stikker bilen. hehe Husker at broren til en kamerat av meg hadde dette i E36'n sin da jeg var liten gutt. Den gikk det ikke ann å starte om bilen sto i gir!
Daniel B Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 hvordan funker det egentlig på en E46? Den har vel startsperre og starter ikke uten nøkkelen i tenningen? Må ha nøkkelen liggende inne i bilen for å få den start på den med denne jalla-fjernstyringen ja.. Sikker?
Deep Dish Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 hvordan funker det egentlig på en E46? Den har vel startsperre og starter ikke uten nøkkelen i tenningen? Må ha nøkkelen liggende inne i bilen for å få den start på den med denne jalla-fjernstyringen ja.. Sikker? Ja.! I tillegg så bør du være klar over at signalet som du sender fra fjernkontrollen, er en enkel radiobølge/frekvens som ikke er kodet og kan enkelt "kopieres", slik at hvem som helst kan stikke av med bilen din.!
urgem3 Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 vel, man har fortsatt rattlås da. og har man tatt rattlåsen er det uansett veldig kjapt og koble 2 ledninger
Deep Dish Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 vel, man har fortsatt rattlås da. og har man tatt rattlåsen er det uansett veldig kjapt og koble 2 ledninger Ja, men problemet er jo at du må ha nøkkelen liggende i bilen for at startsperren skal deaktiveres..! Uten den, så starter ikke bilen selv om du tjuvkobbler tenningen, da startsperren bla. kutter strømmen til bensinpumpen.
Daniel B Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 hvordan virker dyrere fjernstartere da? eller har di samme problem?
Sjøbuse Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 uansett pris på fjernstart så har nok bilen startsperre som vil lage problemer for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå