bmw318tds Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Hei er det noen her som vet om det er utgang til forsterker i bmw e46 2003 m/navi 16:9?? eller om det er en måte å lure det til på??? på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Vet at biltema har ISO kabel som har phono/signal utganger i enden istede for de vanlige tynne høytaler ledningen. Så det er en måte å få koblet til en forsterker. Om du skjønner hva jeg mener? Prøde å finne det på sia dems, men fant det ikke. Men jeg VET jeg har stt det i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Kan se litt ut som denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw318tds Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 takk ser i katalogen at di har en høy til lav nivå utgang koster 129kr er det denj du mener på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 takk ser i katalogen at di har en høy til lav nivå utgang koster 129kr er det denj du mener på?? Det er det ja Så om mann ikke har forsterker utganger på spilleren så er dette en løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Slik kan det gjøres: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=143674 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå