rt007 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Da har jeg skaffet meg min første BMW og endte opp med en 2001 mod 520D Executive Touring. Bilen har hatt 3 eiere før meg og har blitt ganske godt tatt vare på. Det er ikke noe racer men du verden for en kjøremaskin En drøm å kjøre langtur med. Jeg har diverse planer for bilen og har begynt så smått å gjøre litt med den. Bilder av dette kommer etterhvert. Legger ut noen bilder av hvordan det var før jeg begynte å gjøre noe med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Ser jo ut som en strøken bil det her da. Genialt utganspunkt om du ønsker å jazze den opp litt. Hva er planene vidre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Grattis med 5'er touring og velkommen til forumet! Hva er planene videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Se her ja, der har du ordna egen tråd Disse bildene er tatt like etter du kjøpte den? Før du begynte å plukke litt her og der? Venter på vårbilder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Bilen har nå fått montert LED angel eyes fra GS, Phillips Silver Vision blinklyspærer forran og bak og 35mm senk forran. Har også startet jobben med å skifte ut regnskogen i interiøret med ny girkule. Resten av treverket tenkte jeg prøve å lakkere når det blir litt varmere i været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Fin bil og riktige mods! Liker fargen på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Helt enig vannvittig fin farge du har på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Nye sommersko ligger nå klare og godgjør seg på boden og bare venter på plussgrader og bar asfalt Måtte jo selvfølgelig ha en liten prøvemontering for å se hvordan det kommer til å se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Det var rett og slett lekkert med de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Faaeen. Det så bra mye bedre ut med sommerfelgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Ble en helt annen bil med sommerfelgene. Senkinga ble også perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Et par bilder til som en liten update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Liker det du gjør med bilen! Ordentlig classy vill jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Takker for det:) Neste runde på interiøret nå blir nok å få bort treverket. Tenkte jeg skulle prøve å lakkere det, noen som har noe erfaring med det? Tips til farge mottas med takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 tøff bil, bimmern kledde felga syykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå