Gå til innhold

Et par spørsmål ang. carsoft!

sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Har tatt en diagnose på bilen i går.

Ser ut som om at jeg har fått feil på lambda sondaen? Hva kan jeg gjøre med det evt?

HVa hva er den andre feilkoden på bildet ?

Lurer også på hvordan jeg nullstiller inspeksjon intervaler?

Takker for all hjelp, er ikke så flink på carsoft. Har hatt det en stund nå men ikke brukt det så mye. Bare sletta airbag feilen jeg hadde.

fuirdrhtd0c0xixygcby.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur dei feil kodene på ins cluster kan vere, men er ikkje sikker.

15 - Data line to the instrument panel is defective

17 - Binder 30 is faulty

for å resette olje og service så går du inn på special functions -> service interval reset -> normal SI reset

da får du opp valg om det er service eller olje intervalet du vil resete. der ser du og kor masse drivstoff du har brukt siden sist gang du tilbakestilte.

men du skulle fått lasta ned dei engelske kodene til carsoft (evt SP1 og) som regel ligger dei i lag med SP1 pakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan enten sende mailen til deep dish eller søker etter "carsoft SP1 + crack" på piratbukta.

da får du heile carsoft, service pack 1, crack og engelske kodene. Dei forskjellige tinga ligger i seperate winzip/winrar filer.

Det følger med instrukser på alle dei ulike tinga som regel. Dei engelske kodene (ca 10 filer) kopierer du inn i

" lokal disk© -> cm75f", der vil du få spørsmål om du vil kopiere eller erstatte dei filene som ligger der fra før og da trykker du erstatt.

så legger du dei samme engelske kodene i "lokal disk © -> Programfiler -> CARSOFT" her og vil du få spørsmål om å kopiere eller erstatt filene, da er det berre å trykke erstatt.

visst du skulle instalere SP1 og så legger du cracken inni begge dei overnevnte mappene, så skal det fungere feilfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...