sladjan Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Har tatt en diagnose på bilen i går. Ser ut som om at jeg har fått feil på lambda sondaen? Hva kan jeg gjøre med det evt? HVa hva er den andre feilkoden på bildet ? Lurer også på hvordan jeg nullstiller inspeksjon intervaler? Takker for all hjelp, er ikke så flink på carsoft. Har hatt det en stund nå men ikke brukt det så mye. Bare sletta airbag feilen jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 trur dei feil kodene på ins cluster kan vere, men er ikkje sikker. 15 - Data line to the instrument panel is defective 17 - Binder 30 is faulty for å resette olje og service så går du inn på special functions -> service interval reset -> normal SI reset da får du opp valg om det er service eller olje intervalet du vil resete. der ser du og kor masse drivstoff du har brukt siden sist gang du tilbakestilte. men du skulle fått lasta ned dei engelske kodene til carsoft (evt SP1 og) som regel ligger dei i lag med SP1 pakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Hvor laster jeg ned sp1 ? Skulle hatt det på engelsk. Hva betyr disse feilene ? Får jeg gjort noe med det? har sletta alle feilane no. Gjorde det for noen måneder siden også, men ser ut som disse 2 kom tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Send meg mailadr din, så kan jeg maile deg engelsk språk filene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 du kan enten sende mailen til deep dish eller søker etter "carsoft SP1 + crack" på piratbukta. da får du heile carsoft, service pack 1, crack og engelske kodene. Dei forskjellige tinga ligger i seperate winzip/winrar filer. Det følger med instrukser på alle dei ulike tinga som regel. Dei engelske kodene (ca 10 filer) kopierer du inn i " lokal disk© -> cm75f", der vil du få spørsmål om du vil kopiere eller erstatte dei filene som ligger der fra før og da trykker du erstatt. så legger du dei samme engelske kodene i "lokal disk © -> Programfiler -> CARSOFT" her og vil du få spørsmål om å kopiere eller erstatt filene, da er det berre å trykke erstatt. visst du skulle instalere SP1 og så legger du cracken inni begge dei overnevnte mappene, så skal det fungere feilfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Sendte deg mailen min no. Jeg vil tro jeg har Sp1, fulgte det som sto i tråden her ( http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=952429 ) for å få selve carsoft til å funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Det sjekker du lett.., gå inn i Carsoft, så trykker du på "_______?________" og så "Info about CARSOFT5..." Version 6.5.06 skal det stå om du har SP1... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Du må forøvrig kjøre singeldiagnose på motorstyring. Dme/dde. Da får du opp lambda/massemåler feil. Lambda kan dukke opp som massemålerfeil. Du får hyle på hvis du lurer på no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Er det noen som har den engelske oversettings filen for feilkoder som de kan sende meg på mail? Hadde satt stor pris på det, tyske feilkoder er vanskelig å tolke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Er det noen som har den engelske oversettings filen for feilkoder som de kan sende meg på mail? Hadde satt stor pris på det, tyske feilkoder er vanskelig å tolke her er linken: http://www.megaupload.com/?d=CQT2B429 Du venter på 43 sekunder og klikker på regular download Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Genialt, takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå