Gå til innhold

S: Wilfa air condition

S.Arnesen
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min Wilfa air condition. Kjøpte denne i fjor sommer for å kjøle ned soverommet, men har nå flyttet til kjeller leilighet så den trengs ikke lenger. Den ser ny ut enda, da den bare har vært i bruk i ca 3-4 uker. Den har god kjøle evne i rom opp til 15kvm mener jeg det var.

kan lese mer om den her:

http://www.wilfa.no/katalog/product.php ... 288&page=1

b1o8cgjjspewr500baby.jpg

Dum tid å selge ett slikt produkt på regner jeg med, burde vente til sommeren når markedet er enormt, men står bare å tar opp plass så da velger jeg heller å selge nå.

Ga 3500kr for denne for ett år siden, men er usikker på verdien nå. Setter en pris på 2200kr, også tar vi det derifra eventuelt. Kan også byttes i noe morsomt til min e46 coupe.

Mvh S.Arnesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, denne kunne faktisk vært noe :) da jeg regner med vi kommer til å ha det temmelig varmt her i det nye huset til sommeren.

Disse langhårede bikkjene hadde sikkert satt pris på litt nedkjøling også.

Men skal ha den i bakhodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... den var en lifesaver i fjor sommer, men nå som jeg har fått meg kjellerleilighet så har jeg ikke noe behov for den. Den blir nok for liten om du skal ha den til hele huset, men ypperlig til å kjøle ned f.eks soverommet, kontoret, tv stua osv osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...