Bjanne Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 Har du låskassa på førerdøra? Den på innsida av dørhandtaket.. hvilken dør, dørene selges helst komplett til en rimelig pris.
-Roger- Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 det er stjålet av Robbi3 her på forumet desverre. han kom å hentet det og "betalte" via nettbank, og avbrøt transaksjonen etterpå. Alvorlig??? Var det noe galt med interiøret som han fant ut av etterpå? Absolutt ingenting feil med interiøret før han hentet det, etter han slang det i bilen var det ikke så pent men det ga jeg faen i siden han skulle kjøpe det, så "satt han over penger", så viste det seg at han ikke hadde penger på kortet og har avbrutt transaksjonen og stukket av med interiøret. Robbi3 er en kjeltring og en svindler... Såpass ja... Godt jeg ikke solgte noen baklykter til han da. Godtok heldigvis ikke budet hans.
Loffen Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Dvs. han stakk av med interiørlistene i alu-look som jeg vil ha?
Bjanne Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 nei har de, men det skal jeg ha til andre bilen min desverre:P men han har alu looken til fram dørene og baksetene da.
Lars89 Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Har du fortsatt låsekasser eller? Utvendige dørhåndtak også?
Bjanne Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 det har jeg, dvs, har to dører jeg selger (uten ruter da) kom med bud
Lars89 Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Selger kun hele dører altså? Hvor komplette er de? Kun skall med låser?
Bjanne Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Selger kun hele dører altså? Hvor komplette er de? Kun skall med låser? det er dører og låser, og dørhåndtak og vinduhever.
ArnesenE46 Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 hva skal du ha for diff og utvendug list fra bakskjerm??
Lars89 Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Selger kun hele dører altså? Hvor komplette er de? Kun skall med låser? det er dører og låser, og dørhåndtak og vinduhever. Ok. Hva vil du ha pr stk?
Bjanne Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Skrevet Juni 8, 2010 jeg er åpen for bud, hvilken side trenger du da ?
egil s Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Hei. Du har ikke styrings modulen til Original AL Xenon lys vel? trenger den som står på venstre framskjerm. delenr. 63127176068 har bytta pære og tenner uten hell, ser ut som det er den kontroll modulen da jeg fkk prøvd en lykt fra en annen bil og denne virket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå