Iv3rs3n Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 hvor mye for diff?lilletype? passer e30? 316? Lilletype diff passer E30 ja.. Du får si hva du syns morroa med 100%diff er verd.. Så har vi en pris å diskutere, PM meg..
mrbatnes Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 LowRider med Stuk.. Ingen kommentarer om hva som står på dørene, bare kvinnfolket viste sin mening over Bmw fåreslår du bytter kvinfolk for det der var ballstilig fikk nesten lyst til å fjærne fjørene på min stakkars 518
Iv3rs3n Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 fåreslår du bytter kvinfolk for det der var ballstilig fikk nesten lyst til å fjærne fjørene på min stakkars 518 Dama har litt annet syn på Bmw nå, hu sa for litt siden at hu mer å mer blir bmw konvertert.. Men at hun mener bmw er harry vil det ikke automatisk si hun ikke liker dem..
Iv3rs3n Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Bump! Har en del deler liggende ennå, 2stk differ en 100% sperre og en orginal åpen 520 diff forstilling travers bakstilling dashboard midtkonsoll, dørtrekk (svart) dørtrekk (mørk blå) Lykter frem Motor M20B20 med kvitteringer på bmw verksted til nye deler og slitedeler til over 10 000,- Alt i toppen er overhalt for litt tid tilbake, gjort på merkeverksted.. Har fulgt service til 2002-2003 på verksted Bare spør, har muligens mer liggende som ikke er nevnt..
Iv3rs3n Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 mye for frontfanger? Den er ikke lenger i mitt eie, står på en e28 545 for øyeblikket..
H_Vatn Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 mye for frontfanger? selve støt fangeren eller front "blekket" det som holder blinklys og grøftlys? støtfangeren er kasta da den var bulka. front blekket var vell egentlig mer som gåent allerede når andros henta bilen. og blei ikke noe bedre etter en runde på isen og når det skulle på 545en så måtte det hamres en del. har bilde av det vis du fortsatt er int.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå