Gå til innhold

E46 325xi

Andreas325xi
 Share

Anbefalte innlegg

Hjelp, bilen ryr i stykker mellom fingrene mine.

Kan noen hjelpe med dette?

Bilen kan finne på å stoppe helt plutselig, dsc, håndbrekk og abs lampe lyser gult. I tillegg går tempen på termostatnålen til max i løpet av ca 1 sek. Steroen slår seg av( ofte som d første tegnet på at noe kommer til å skje), samt at menyen i navi skjermen går til tysk. Når jeg da starter bilen igjen slukker lampene med engang det bli litt bevegelse i hjulene, men navien er fortsatt på tysk.

Andre ganger kommer bare lampene på uten at bilen stopper, gjerne i sammenheng med at noe elektrisk startes, feks langlys, men dette skjer bare periodisk.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

har hørt på billia i Lier men de viste ikke, fant heller ikke noe når dem feilsøkte. Har også prøvd og google det, men finner ikke noe som er relevant. Men da skal de sies at mine data og bilkunskaper ikke er så mye og skryte av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Beklager at jeg ikke har lagt ut info om dette tidligere. Men etter at gasspjeldet ble byttet 3 ganger å feilen var der fortsatt ( men bedre ) var ikke det hele problemet. Det ble tatt en el test på bilen og da viste det seg at d va lav spenning på tenningskontakten. Byttet den og vips så var bilen i orden.

Lite hint til slutt: Autoriset forhandler av bmw fant ikke feilen, men d gjorde ett uavhengi verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...