espulus Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Forresten, prosjekt34.. Hvordan vet jeg når pakken er sendt osv? Står "Ikke behandlet / ikke registrert" på siden deres. Regner med dette blir i orden når du sender delene etterpå?
Lars89 Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Hvordan ligger det an med M3 bakfanger til E46 coupe? Nærmer seg sesong nå...
espulus Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Får ikke tak i noen der på det nr du ga meg. Mobilen er slått av. Stadig noe nytt.. Fortsatt ikke hørt nå mer, og ordrestatus er "Ikke behandlet". Håper det skjer noe snart!
Gjest Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Du har da fått beskjed om at varene dine er på vei? Jeg skrev epost der det sto at jeg ikke hadde oppdatert nettsiden men at varene var sendt ut, fikk du ikke den? Mvh Stig
Gjest Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Hvordan ligger det an med M3 bakfanger til E46 coupe? Nærmer seg sesong nå... Hei, jobber med dette og kommer til å få inn på lager. Var det til M3 eksos?
espulus Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Du har da fått beskjed om at varene dine er på vei? Jeg skrev epost der det sto at jeg ikke hadde oppdatert nettsiden men at varene var sendt ut, fikk du ikke den?Mvh Stig Hadde ikke sett på mail før jeg skrev her. Med det samme jeg skriver, har skrevet dette på mail til dere også.. Lurer på om dere har de sorte lyktene med ccfl-ringer til Sedan? Vet dere hadde det før i allefall. Hvis dere skaffer, hvor lang ventetid tror du jeg må regne med?
Lars89 Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Hvordan ligger det an med M3 bakfanger til E46 coupe? Nærmer seg sesong nå... Hei, jobber med dette og kommer til å få inn på lager. Var det til M3 eksos? Var til M3 eksos ja. Når regner du med å få det inn? Bilen ser ikke ut uten bakfanger...
espulus Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Fortsatt ikke kommet deler fra ST-import. Over 1 mnd. siden jeg betalte for varene. "Another no-show"? Hva mener dere?
Gjest Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Varene dine komme espulus.. Vi har fått noen klager på M3 fangere, mulig det kan være et dårlig parti - derfor vil vi ikke sende de ut til kunder. Har bestilt nye fra GS Bildeler, beklager 100 ganger at det har tatt lang tid, men vi gjør alt vi kan for å rette opp i dette! Det er 3-4 stykker som venter på varer nå, og jeg kan si at de kommer til dere denne uka!
Lars89 Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Hvordan ligger det an med M3 bakfanger til E46 coupe? Nærmer seg sesong nå... Hei, jobber med dette og kommer til å få inn på lager. Var det til M3 eksos? Var til M3 eksos ja. Når regner du med å få det inn? Bilen ser ikke ut uten bakfanger... MÅ ha bakfanger snart. Skulle jo komme for 1 mnd siden?
Den9s Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 En ting er at delene man bestiller å forhåndsbetaler aldri dukker opp, men det er verre når man hever kjøpet og selger lover å øverføre pengene tilbake gang på gang, men de dukker aldri opp de heller.... Synd at en liten bedrift ikke klarer å holde ord....
Gjest Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Pengene ER betalt ut til deg. Skal ordne kvittering i morgen, der ser du trekkdatoen også.
espulus Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 Jeg hadde ingen problem ved tilbakeføring av penger. Det tok en halv dag, så var pengene inn på konto. Tidligere denne uken lovte de at vi skulle få delene våre denne uka. Og joda, jeg har fått M3-fanger tilsendt fra GS-bildeler (bestilt fra St-import). Mangler fortsatt tåkelykter, og håper disse dukker opp relativt kjapt. (Får ikke svar på PM her inne, derfor skriver jeg her da det virker som det blir litt mer fart av det.)
espulus Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Tiden går, og fortsatt ingen deler å se .. Får fortsatt ikke svar på TLF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå