Wacman Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 phew! trodde det bare var jeg som sleit.. Bruker opera,og der får jeg en feilmelding av typen "could not locate remote server" hver eneste gang jeg poster eller svarer på en melding. Trykker jeg på refresh,får jeg opp et blankt meldingsfelt,men det jeg skrev er postet.
EirikL Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Jeg fikk problemet med hvit skjerm etter posting da jeg oppgraderte Firefox til versjon 3.6. Men det er flere nettsider (autodb, nettavisen bl.a) som er helt ute på tur etter dette. Men hvis folk som bruker Opera eller Explorer opplever det samme her på forumet, er nok ikke nettleseren problemet.
M30Punk Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Det er ikke nettlesern,bruker firefox å funker bra på andre sider,sendte denne mld til Gunnar før idag,men glemte å legge til at forumet går tregt i tillegg,altså det jobber å jobber før det skjer noe etter du har trykkt på noe: Etter man har trykkt på ok for å sende en pm eller legge inn nytt innlegg på forumet så blir siden helt hvit,å man blir ikke sendt videre. Samt at epostvarslingen uteblir når en får svar på akive emner,ting blir litt tungvindt. Håper dette er lett fiksbare problem.
Sturlis Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 phew! trodde det bare var jeg som sleit..Bruker opera,og der får jeg en feilmelding av typen "could not locate remote server" hver eneste gang jeg poster eller svarer på en melding. Trykker jeg på refresh,får jeg opp et blankt meldingsfelt,men det jeg skrev er postet. Prikt likt hos meg... Jeg trodde også det var Opera'n min det var noe galt med.
EirikL Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 La akkurat merke til at forumet gir meg beskjed om at siste besøk var fredag 12.mars kl 22.24. Så det er tydeligvis noe muffins (med blåbær) ute og går.
E36Cab1 Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Mye av problemet ligger nok her: Stemmer det. Det var full disk igjen. Jeg har dessverre ikke vært her på en måned, så har ikke fått fulgt det opp skikkelig. Det er heller ikke kommet inn mer enn 2-3 lapper til server på et par måneder, så det kommer vi ikke langt med - dessverre! ......og da siterer eg meg selv: At det er komt in såpass lite i donasjoner syns eg egentlig er veldigt dårlig mht medlemsmassen som frekventerer Bimmers!!En hundrelapp eller 2 har de fleste råd til å unnvære.
Lars89 Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Alt for dårlig at det ikke har kommet inn mer. Folk her bruker så mye på bilene sine at et par hundrelapper blir ubetyelig. Har bidratt litt selv, men føler det er alt for lite i forhold til hva jeg har fått ut av forumet. Mer kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå