Tiller Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Er enig i det altså. Synes designet blir litt borte med mørke felger.
E30_Dale Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Synes at denne hadde blitt kanon med svarte felger. Men, men fin E30. Tøff farge.
Elliott Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Men må ha noen felger som er veldig clean siden resten av bilen blir ganske clean. Noen bildeforslag?
Frode_E30 Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Endelig prosjekt tråd Jeg skal selge mine hvite felger, du får si fra hviss du er intressert.
Elliott Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Endelig prosjekt tråd Jeg skal selge mine hvite felger, du får si fra hviss du er intressert. Da må jeg ha spacere? Pris? Du har du kastet den gule E30'n? Trenger noen kontakter til frontlyktene vist det går bra?
Frode_E30 Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Endelig prosjekt tråd Jeg skal selge mine hvite felger, du får si fra hviss du er intressert. Da må jeg ha spacere? Pris? Du har du kastet den gule E30'n? Trenger noen kontakter til frontlyktene vist det går bra? Den gikk idag faktisk.. Men skal skrive vrakmelding mandag, skal se om jeg kan klippe av kontaktene til deg da. Må ikke ha spacere, men det ser jo mye bedre ut. Skal selge dem og. Hadde tenkt 3500 for felgene med dekk.
Elliott Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Endelig prosjekt tråd Jeg skal selge mine hvite felger, du får si fra hviss du er intressert. Da må jeg ha spacere? Pris? Du har du kastet den gule E30'n? Trenger noen kontakter til frontlyktene vist det går bra? Den gikk idag faktisk.. Men skal skrive vrakmelding mandag, skal se om jeg kan klippe av kontaktene til deg da. Må ikke ha spacere, men det ser jo mye bedre ut. Skal selge dem og. Hadde tenkt 3500 for felgene med dekk. oh såpass! Ja står bare noen kabelsko på fra før av på min, dem rister løs hele tiden, dette gjorde så jeg manglet ett lys når politiet kom meg i møte, så ble stoppet å manglet fangere osv, så må på full teknisk kontroll Men vist du kunne bare klippet dem av så jeg fikk fiksa det hadde jeg vært evig takknemmlig Skal tenke på felgene
Tiller Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Hva med slike felger? Hadde de på en cab jeg hadde.
Elliott Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Hva med slike felger? Hadde de på en cab jeg hadde. Er usikker på om det blir bra, har lyst på litt kant tror jeg
Frode_E30 Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Har også 2 sett 16" felger. Begge er 9" bak og 7.5 forran. Ligger i garasjen Skulle ha dem på min, men går ikke over frambremsene
Elliott Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Har også 2 sett 16" felger. Begge er 9" bak og 7.5 forran. Ligger i garasjen Skulle ha dem på min, men går ikke over frambremsene Har du noe bilde? eventuelt link?
Frode_E30 Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Kom å se i morgen eller ikveld, har ikke bilder. Men her er kant nok værtfall!
Thunegutt Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Veldig bra lakk-jobb her. Utrolig kul farge Jeg ville valgt noen blanke fine alufelger med bred kant til denne fargen. Er jo en knall farge, så kan ikke gjømme felgene i sort da...?
Elliott Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Var i går kveld å prøvetesta felgene frode hadde liggende på frode sin bil, syntes det så veldig bra ut
Frode_E30 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Se der ja, ble kult det For dem som lurer så er felgene til salgs, 7.5" forran og 9" bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå