Gå til innhold

86' E30 325i mtech-1 "lambo-orange" SOLGT! :(

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Endelig prosjekt tråd :D

Jeg skal selge mine hvite felger, du får si fra hviss du er intressert.

Da må jeg ha spacere? Pris?

Du har du kastet den gule E30'n? Trenger noen kontakter til frontlyktene vist det går bra?

Skrevet

Du har du kastet den gule E30'n? Trenger noen kontakter til frontlyktene vist det går bra?

Den gikk idag faktisk.. Men skal skrive vrakmelding mandag, skal se om jeg kan klippe av kontaktene til deg da.

Må ikke ha spacere, men det ser jo mye bedre ut. Skal selge dem og. Hadde tenkt 3500 for felgene med dekk.

Skrevet

Den gikk idag faktisk.. Men skal skrive vrakmelding mandag, skal se om jeg kan klippe av kontaktene til deg da.

Må ikke ha spacere, men det ser jo mye bedre ut. Skal selge dem og. Hadde tenkt 3500 for felgene med dekk.

oh såpass! Ja står bare noen kabelsko på fra før av på min, dem rister løs hele tiden, dette gjorde så jeg manglet ett lys når politiet kom meg i møte, så ble stoppet å manglet fangere osv, så må på full teknisk kontroll :( Men vist du kunne bare klippet dem av så jeg fikk fiksa det hadde jeg vært evig takknemmlig [-o<

Skal tenke på felgene :roll:

Skrevet
Har også 2 sett 16" felger. Begge er 9" bak og 7.5 forran. Ligger i garasjen :D Skulle ha dem på min, men går ikke over frambremsene :roll:

Har du noe bilde? eventuelt link?

Skrevet

Veldig bra lakk-jobb her. Utrolig kul farge :) Jeg ville valgt noen blanke fine alufelger med bred kant til denne fargen. Er jo en knall farge, så kan ikke gjømme felgene i sort da...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...