Andreas23 Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 jøss se her ja, ble bra dette mats! gleder meg til å se bilen i sollys! når det gjelder felger vil jeg ha gått for 9x16 eller 8,5/10x17 oz futura med polert kant og orange senter med skikkelig strekk i dekkene
Elliott Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 jøss se her ja, ble bra dette mats! gleder meg til å se bilen i sollys! når det gjelder felger vil jeg ha gått for 9x16 eller 8,5/10x17 oz futura med polert kant og orange senter med skikkelig strekk i dekkene Det som er så trist er at jeg ikke har så alt for mye penger å legge i felger, har ikke lyst å bruke mere enn 3-4 tusen på det. Fangere blir lakkert i morgen og montert håper jeg (får se hva jeg gidder). Da mangler det bare å lakke noen lister så er jeg ferdi tror jeg:) Utvendig iallefall
Elliott Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Fått lakka og montert frontfanger idag, mangler puta til støtfangeren bak så må få tak i den før den blir montert. Må få montert spredere snart
Frode_E30 Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Wtf?? Hvorfor sveisa du ikke igjen bmw merkene?
BMWe30 Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Lakke speilene? Jeg tror det hadde sett bedre ut med orange speil oxo;)
Elliott Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Skammer meg ikke over at jeg kjører bmw frode;) hehe ;D Neij syntes det ser best ut med sorte speil siden listene rundt er sort
Elliott Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Ble påkjørt av en lastebil i går, så blir spennende å se hva som skjer, må opplakkere hele siden vist det skal blir bra, så vi får se
Elliott Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Den suger... Har du bilde av skaden? Skal ta bilder i morgen, er ikke svære greia da:) Er midt i flytting nå så litt stress
Østgaard Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Hvilke felger var det du prøvte på? Ligna på mine sine, rondell d57.
Markus E30 Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Den suger... Har du bilde av skaden? Skal ta bilder i morgen, er ikke svære greia da:) Er midt i flytting nå så litt stress Så bra at det ikke er så ille!
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Hvilke felger var det du prøvte på? Ligna på mine sine, rondell d57. ligner også veldig på mine borbet T felger
Østgaard Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Hvilke felger var det du prøvte på? Ligna på mine sine, rondell d57. ligner også veldig på mine borbet T felger Sant det. Ganske like felger det.Men hadde vert litt artig om det var D57, for har nesten ikke sett biler her med de felgene...
Elliott Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Er rondell-felger ja, usikker på hva de heter men er en kopi av borbet c Har du bilde med dine på?
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 mine felger har rondell senterkopper. Men borbet logoen er støpt på innsiden av felgene hehe. Jeg har de felgene på en opel astra GSI. Så vet ikke om du vil ha noen bilder av mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå