snudii Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Så selv den annonsen på den 5,ern. utrolig stilig bil Og 2 doble eksos på e39 blir aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Grattis med ny pen 5-serie:) Jeg har samme hjuldimmensjon selv og tipper da du har 8,5" felg forran. Dobbel eksos på 5-serie er som bmwkizn sier aldri feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Takk for det Dobbel eksos ser asolutt best ut, må planlegge litt ossen jeg skal gjøre det, har mest lyst å lage det til selv. Til helgen skal den under airbrushen, blir noe spenstig utav det skal få oppdatert med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Airbrush? fortell hva planen er da? Hørtes spennende ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Herlig bil med nydelig stuk! Må skaffe deg M5 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 pen 5serie du har skaffet deg, men har du lakt om til sommerhjul allerede? er vinteren ferdig sørafor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Skal ha m5 speil Airbrush? fortell hva planen er da? Hørtes spennende ut.. Hehe, blir veldig spennende, kan heller være litt overaskelse:D Men kan røpe panseret og siden bak blir lakka. Skal mest sannsyling lakke diffusor svart og grillen foran svart. pen 5serie du har skaffet deg, men har du lakt om til sommerhjul allerede? er vinteren ferdig sørafor? Veiene er bare så Men prøvemonterer dem siden jeg skal ta hjulstillignskontroll og montere coilovers fra Apex bak. Må se litt hvor lavt jeg kan gå. Får 2 nye bakdekk som jeg og må vrenge om. skikkelig raua dim å vrenge om, stive som f.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Gratulerer med fin bil! Blir spennende å følge hva som skjer her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 I kveld starter vi å lakke diffusor og litt motiv lakkering med airbrush Gleder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Her er noen bilder under grunnarbeidet med panseret og siden på sjermen. Klarlakken pusses ned og gjøres klar til å lakke litt på Har fått carbon lippe og nye baklykter i posten og håper å få montert den så fort eg kommer meg på jobben:) Her er litt fra lakkboksen Tatt ut nyrene, var i grunnen bare noen klips Nyrene og speila lakkes svarte, mens det skal krype motiv av dødninghoder med litt flammer fra hjulbuen på sjåførsiden og inn mot panseret. Høyre baksjerm skal også få litt lakk på seg:) Starta å dekke til og maskere opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Haha, kom over tidenes bil, eller trehjuslbil dama hadde kameraet hendig til Men eg forstår ennå ikke kordan noen fikk plass i den:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 en teaser Desverre funnet litt rust under lista på øvre del av frontruta Starta me litt skyggeleging dette er litt dårlig bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmte34 Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Gratulerer med E39. Så ut som en pen bil. Likte ikke det motivet som du har lagt på..bilen ble da ødelagt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå