Lapin Kulta Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Syns den nye nettbutikke var helt kurant jeg!
kjekk82 Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Sikkert greit om det funker, men når jeg trykker inn skiltnummeret mitt på E24`en min så får jeg opp for en E87 118:S.. Ser ikke heeelt likheten der da men:P.. Fekk ikke opp E24 før heller, helt til her for ett par mnd siden, da funket det som bare det med deletegninger som på delekatalog ETK som man finner nå . Så nå plutselig på facelift siden så er ikke E24 på databasen lenger.. Så får bli Koed, schmiedemann og Turnermotorsport for min del ja
Lars89 Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Alltid uvant med noe nytt, men syns det ser veldig bra ut. Brukervennlig og fint. Håper en viss annen BMW-butikk skafer seg ny layout snart også...
Mr.Silver Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Typisk at det blir litt syting når det blir forandringer
ealoken Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Den nye er jo så oversiktlig, enkel og rask! ETK bildene gjør også at det er raskere og finne riktige deler
Morgan GS Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 nettbutikken som ligger der idag skal være mye bedre , men kan fortså at det er litt uvant i starten . Ta dere noen minutter å klikke dere litt rundt så vil dere nok se at denne er bedre oppbygd på mange måter, vi har tatt noen tusen bilder av slite/service dele slik at dere skal kun kjenne igjen delen slik samtidig som at dere kan se dem på delefil /ETK samtidig. Nettbutikken for de som har verksted/forhandler vil kunne se utstyrslister , fargekoder etc til bilen de er inne på . På bilde under ser dere et eksempel på slite/service deler. Den røde pilen som peker mot det blå feltet , vil fortelle deg vilken posisjon/nr som delen er på ETK . Klikk på det blå feltet så vil dere forstå I menyen til venstre så vil du altid finne delefil/ETK under hver kategori som forstilling, bakstilling , motor etc.
ehrnst Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 jeg får ikke den siden til å fungere i chrome, opera, eller IE trykker jeg på "har ikke reg.nr" får jeg ikke opp en dritt. Klikker jeg "logg inn" kommer modell-søket opp, men dropdowlistene fungerer ikke
Morgan GS Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Prøv nå , de holdt på oppdateringer men er ok nå
aloebiz.net Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Kan det ikke komme en brukbar søkefunksjon på nettbutikken? F.eks skal jeg ha koppholder så kan jeg søke på koppholder også får jeg opp det som er relevant for søket? Hadde vært utrolig mye enklere å finne frem! Også at det legges inn en del nøkkelord for hver artikkel så det går å søke uten å være bilmekaniker og vite eksakt hva delen heter.
Ellingsen B. Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 jeg likte den nye webshoppen. Det beste er vel at den er vesentlig raskere !
Fliid Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Morgan_GS; Jeg savner chassi nr søk. Trykker inn chassi som før, trykker på knappen, ingenting skjer. Kommer rødt felt i inntastingsområdet.
kjekk82 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Da var sidene her oppdaterte ser jeg ja. Bilen min kom opp som den skal og er ikke en 1 serie lenger:). Så da er allt bare fryd og gammen;)
mrbatnes Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 hvor er gs performance delene blitt av? mulig det er meg feilen ligger, men jeg finner det ikke hvertfall
Morgan GS Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 hvor er gs performance delene blitt av? mulig det er meg feilen ligger, men jeg finner det ikke hvertfall klikk på tilbehør , ligger under gatebil/rally/racing kommer mere synlig knapp etterhvert
Morgan GS Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Morgan_GS; Jeg savner chassi nr søk. Trykker inn chassi som før, trykker på knappen, ingenting skjer. Kommer rødt felt i inntastingsområdet. hei , skal spørre om dette , de vet sikkert om hvis det er noe som ikke stemmer .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå