sladjan Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Er det bare meg som syns den nye butikken er vanskelig i forhold til den gamle ? Var litt bedre før da man kunne søke utifra bilde og ikke utifra deler for så å finne bilde osv osv. Syns dette var dårlige greier altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Jeg ble også skuffet over dette. Droppa GS å gikk inn på KOED isteden for å finne det jeg skulle ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 var litt komplisert de første 5minuttene, så var den mye enklere, mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Var ikke noe problem å sette seg inn i, men syntes den gamle var bedre! Vil tro denne nye siden vil være enklere å manøvrere i for nye kunder og for de som ikke helt vet hva de vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 hehe sant nok det. Jeg må nå bruke realom for å finne deler for så å søke de opp i gs Syns den nye siden var helt håpløs ihvertfall for meg som var godt vandt til den gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Syns den nye siden var fin Litt uvant i starten men skjønte det etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Jeg ble også skuffet over dette. Droppa GS å gikk inn på KOED isteden for å finne det jeg skulle ha. quitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Jeg ble også skuffet over dette. Droppa GS å gikk inn på KOED isteden for å finne det jeg skulle ha. quitter Neida. men skjønner ikke hvorfor noe som funker fint for kunder skal forandres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Den nye var jo genial! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Enklere å navigere i den nye. Du finner jo bildene også, akkuratt som før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Jeg synst den nye butikken var bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 fortsatt overrasket over hvor dårlig gs er på deler til enkelte biler jeg. Når jeg skriver inn skilt nr på bilen og skal finne deler til den så venter jeg ikke å få opp deler som ikke er til bilen min. Som foreksempel short shift til min bil som da er automat. Eler alpina, acs eller M håndbrekk håndtak til min E38. E38 er det jo ikke håndbrekk i engang. Når man da skriver inn skilt nr så er det jævlig dårlig at slikt kommer opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Jeg var KJEMPE misfornøyd med denne nettbutikken inntil jeg trykket på "Delekatalog ETK", og ble veldig glad igjen! Forstår hvorfor de gjorde det slik. Nå er det lettere for nybegynnere som ikke vet hva de skal ha å finne ting, og vi gamle traverne trenger kun å trykke på overnevnte knapp, så er alt som før Ser meget lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Ny side = KRAFTIG forbedring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Alle mot meg!!! hehe fant katalogene etter hvert etter litt tid i sta, men var litt vanskelig til å begynne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå