Polardego Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Ser at du selger en del coilovers til Audi også... Blir det dyrere da eller samme pris?Har du evnt sett med dempere og fjører som ikke er justerbart? Audi A4 97 1,8 avant quattro Til A4 B5 Quattro så anbefaler vi Supersport sitt sett til 5350,- eller Supersport Black Evolution til 5590,- Du får 10% på disse prisene gjennom VACN eller Bimmers. Vi har også TA Technix til B5 Quattro men de er litt i mykeste laget. Alternativt så har vi kun senkefjærer (40/40) til 1590,- -10% Hva mener du med i mykeste laget? At de "siger sammen" eller at de ikke er så stive å kjøre med? Jeg er i utgangspunktet mer interresert i et sett som gjør at bilen blir mer lik original og kjøre i stedet for superstivt.. Kjøp Supersport, da blir du fornøyd. Jeg snakker av erfaring og tar normalt ikke inn TA sine sett til A4 B5Q. Om du absolutt vil ha det, så er det ikke noe problem.
-Roger- Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Ok.. Men 5600kr er jo noe mer enn hva jeg håpte å ligge ut på denne gamle sliteren... I tillegg har jeg hørt mye rart om Supersport. En kompis sitt sett med fjører og dempere (ikke coilover) ble totalt ødelagt og utslitt på mindre enn et år..
Polardego Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Ok.. Men 5600kr er jo noe mer enn hva jeg håpte å ligge ut på denne gamle sliteren... I tillegg har jeg hørt mye rart om Supersport. En kompis sitt sett med fjører og dempere (ikke coilover) ble totalt ødelagt og utslitt på mindre enn et år.. Du får jo 10% på de prisene da, men ikke noe problem å ta opp et TA sett.
-Roger- Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Ok.. Men 5600kr er jo noe mer enn hva jeg håpte å ligge ut på denne gamle sliteren... I tillegg har jeg hørt mye rart om Supersport. En kompis sitt sett med fjører og dempere (ikke coilover) ble totalt ødelagt og utslitt på mindre enn et år.. Du får jo 10% på de prisene da, men ikke noe problem å ta opp et TA sett. Takk for info Polardego.. Jeg vil tenke og gjøre litt mer research før jeg bestemmer meg. Hva koster TA settet?
Polardego Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Ok.. Men 5600kr er jo noe mer enn hva jeg håpte å ligge ut på denne gamle sliteren... I tillegg har jeg hørt mye rart om Supersport. En kompis sitt sett med fjører og dempere (ikke coilover) ble totalt ødelagt og utslitt på mindre enn et år.. Du får jo 10% på de prisene da, men ikke noe problem å ta opp et TA sett. Takk for info Polardego.. Jeg vil tenke og gjøre litt mer research før jeg bestemmer meg. Hva koster TA settet? 4490,- -10%
Østgaard Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Er veldig intrisangt om det senker meir en 65mm ja. Må nesten senke 80mm skal det vere vits. Normalt så senker Coilovers mer enn 65mm, men det varierer litt fra biltype til biltype. Har du solgt dette settet til noen i norge? Noen jeg kan spør om erfaringer. Kaster ikke bort 5000kr på et sett som kansje blir lavt nokk, vist du skjønner Har du noen bilder av dette? Hadde vert greit å se.
Polardego Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Er veldig intrisangt om det senker meir en 65mm ja. Må nesten senke 80mm skal det vere vits. Normalt så senker Coilovers mer enn 65mm, men det varierer litt fra biltype til biltype. Har du solgt dette settet til noen i norge? Noen jeg kan spør om erfaringer. Kaster ikke bort 5000kr på et sett som kansje blir lavt nokk, vist du skjønner Har du noen bilder av dette? Hadde vert greit å se. Dette settet er helt nytt, men har jo erfaring med tilsvarende sett fra Supersport. Bilde sier vel ikke stort om kvaliteten heller, men her har du et bilde av E34 settet som er tilsvarende type.
Bimma /// Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Har sendt deg endel mail der eg lure på om du kan sende meg kopi av tuv papira på eine sette eg har kjøpt me deg . fikk liksom aldri svar ? Det har jeg sendt for lenge siden om du ikke har fått det så sender du meg en ny mail så prøver vi en gang til. Vi sender slikt ut fortløpende. Flott skal sende en ny mail me en gang ,, Takk for kjappt svar !!
quatro84 Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Pris på ett sett til 91 mod e 36 sedan ?? Disse passer ikke 91 modell, kun 92 og nyere. Alternativt TA Technix som koster 3990,- til din bil. hei vet du hva forskjellen er på settene. er det de fremre fjørbeinene?
Clerion Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Sikkert spurt om før men, får du tak i til E30? Må de da sveises fast, eller fungerer det som en vanlig demper du bare sklir ned i fjærbeinet foran? Har ikke disse aller rimeligste settene til E30 men har kanskje et alternativ. Har Supersport justerbart til E30 inne, som er justerbart foran og som senker valgfritt 40mm eller 60mm bak. Dette er komplette fjærbein, ikke sveisesett. 2 års garanti og Tuv. Eneste er at vi må ha inn de gamle fjærbeina (51mm) i retur. Koster 4990,- Dette er bimmerspris. (normal kr. 5990,-) Okei, jeg har 45mm fjærbein fra før, men har ett sett 51mm liggende Må jeg da ha bærebruer med skiver bak, eller kan jeg bruke det på de orginale trommelbruene? Har med skiver liggende.
Dhamree Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Får du til E30? Går det and å modde fra e36?
Polardego Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Pris på ett sett til 91 mod e 36 sedan ?? Disse passer ikke 91 modell, kun 92 og nyere. Alternativt TA Technix som koster 3990,- til din bil. hei vet du hva forskjellen er på settene. er det de fremre fjørbeinene? Ja, er forskjell foran. Bak er det likt.
Polardego Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Sikkert spurt om før men, får du tak i til E30? Må de da sveises fast, eller fungerer det som en vanlig demper du bare sklir ned i fjærbeinet foran? Har ikke disse aller rimeligste settene til E30 men har kanskje et alternativ. Har Supersport justerbart til E30 inne, som er justerbart foran og som senker valgfritt 40mm eller 60mm bak. Dette er komplette fjærbein, ikke sveisesett. 2 års garanti og Tuv. Eneste er at vi må ha inn de gamle fjærbeina (51mm) i retur. Koster 4990,- Dette er bimmerspris. (normal kr. 5990,-) Okei, jeg har 45mm fjærbein fra før, men har ett sett 51mm liggende Må jeg da ha bærebruer med skiver bak, eller kan jeg bruke det på de orginale trommelbruene? Har med skiver liggende. De passer på begge typene.
Polardego Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Får du til E30? Går det and å modde fra e36? Nei, les litt lengre opp i tråden her.
SmTrading Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 er det sånn at 92 mod e36 og nyere har feste til stabstag i fjærbeinet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå