Gå til innhold

Norges BILLIGSTE justerbare E36 og E46? KUN 2490,- pr.sett.

Anbefalte innlegg

Skrevet
fjærbenslageret/topplageret er ikke problemet.

problemet ligger i sammenkoblingen av senkesettet mot topplageret, for i mine øyne så virker det som det skulle vært en fjærskål imellom, og den gamle fjærskålen er jo aalt for stor.

Noen andre som har en formening?

Jeg har vært borti på en bil der det stod et Bilstein senkesett montert at den hadde egne, ikke orginale, fjærbeinslager foran.

Om det er orginalt så skal det passe rett på. Det er som sagt 1 tilfelle og det løste seg ved at vedkommende kjøpte nye fjærbeinslager som hørte til bilen orginalt.

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

fått noen negative tilbakemldinger?tenkte ogkjøpe til min e36 :) mn ble litt usikker når d var en hær som ble plaget med og få d på topplageret ellr hva d var.må jeg bestille et sammtidig som passer til d senkesettet ellr?? #-o

Skrevet
fått noen negative tilbakemldinger?tenkte ogkjøpe til min e36 :) mn ble litt usikker når d var en hær som ble plaget med og få d på topplageret ellr hva d var.må jeg bestille et sammtidig som passer til d senkesettet ellr?? #-o

Vel, så lenge det står på orginale topplager så er det ikke noe problem. Har solgt 50 sett av disse og to har hatt feil fjærbeinslager. Den ene var pga at det hadde stått et KONI-sett hvor det fulgte med egne fjærbeinslager så du har ikke noe å frykte. Dette gjelder dessuten alle coilovers til E36.

Er fri på lager, men skal få de inn igjen i neste uke.

Skrevet
Ser det er flere som har kjøpt til E36, så kanskje noen kan hjelpe meg her..

Er usikker på hvordan jeg skal sette sammen framme.. skal jeg ta bort den øverste platen og skru det rett på topplageret?

gamle senkesettet(apex):

r8dv7tqlxwmli5x3c3e8.jpg

nye justerbare senkesettet(det som selges her):

mq3mvvk8jxnxser6fm18.jpg

EDIT; FIKSET PROBLEMET

Det var bare å montere det rett på det gamle topplageret.

Virket litt puslete, som gjor at jeg tvilte men fungerer greit.

Er litt krokete å montere fremme pga hadde ikke fjerklemmer til så små'e fjærer, men gikk fint når man hadde teknikken inne.

Skrevet

Hvordan er dette greiene her å kjøre med?

Har en 98" 316 touring som jeg tenkte å kjøpe det til, men er det veldig stivt?

Trenger også til min andre 92(tidlig) 320 coupe, må jeg ha nye topplagre for å få det på?

Leveringstid, og hva blir det i porto?

Skrevet
Hvordan er dette greiene her å kjøre med?

Har en 98" 316 touring som jeg tenkte å kjøpe det til, men er det veldig stivt?

Trenger også til min andre 92(tidlig) 320 coupe, må jeg ha nye topplagre for å få det på?

Leveringstid, og hva blir det i porto?

Har det på min bil nå å er storfornøyd :) Ikke så stivt som man skulle tro faktisk, behagelig å kjøre med til å være justerbart senkesett :)

Skrevet

Har kjørt med dette sette en måneds tid nå,på min e36 320 coupe. Og må bare skryte av dette! Monteringen gikk på 1,5 time, og det er veldig bra og kjøre med. Passe stivt, er enda igjen komfort i bilen.

Dette er bang 4 buck, for å si det sånn! :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...