SteffenM2 Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Jeg satt mine opp i karroseriet, da jeg mener det vil la de stå rettest mulig, til en hver tid. Gjelder E36 sedan, vi gjorde det samme på en E46 sedan også, ikke hatt noe problemer med verken av bilene.
Bmw-power85 Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Har du til 320d e46 touring 04mod? Og eventuelt pris?
Rollerboy Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Hvis men setter koppene opp (på toppen av fjøra? blir fjøra stående opp ned ! Og dette er ikke riktig , mener jeg iallefall.. og helt sikkert de på biltilsynet også.. Er enkelest å justere hvis de står på topp, men blir feil...
Skropelen Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Må skryte over god service! Levert på to dager, aldrig opplevd før. Kjem garantert til og bestille mer her i fra.
e3679 Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 ja hvor skal di stå da,under eller åver fjerene bak???
Joher Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Alt virker mye mer riktig når du monterer de med justeringen oppå fjæren. Det med at det er blir lettere å justere er ikke nøye, mye bedre å ta uke hele fjæren vær gang du justerer.
Sanux Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 har et lite spm: felgen tar inni fjørene foran når jeg har en viss hastighet og svinger litt brått, men ellers er det ingen lyd... når jeg hadde bilen helt nede så var lyden veldig høy, og når jeg justerte den 1,5 cm opp så forsvant lyden... stilte den enda 1cm opp i går og lyden er kommet tilbake (som forklart først, og lyden er ikke så høy som når fjørene var helt nede) er det mulig å fikse slik at den slutter å "subbe" inni fjørene, eller må jeg handle nye felger? :/
Lars89 Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 En liten spacer bør kunne fikse problemet, Koster 35kr på Biltema
m-alpin Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Sikkert dumt spørsmål,men hvorfor er noen sett røde å noen blå? tuningart begge deler?
Polardego Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 lurer på en ting, hvor skal disse "koppene" ? skal de på fjærene bak ? Normalt sett så skal disse monteres nede, men kan også monteres oppe.
Polardego Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 Sikkert dumt spørsmål,men hvorfor er noen sett røde å noen blå?tuningart begge deler? Det er fordi at Tuningart og TA Technix har samme fjærene, og om de er fri for de blå fjærene til Tuningart så bruker de røde fra TA Technix. Finnes også hvite fjærer men de er levert for det meste på de litt dyrere settene som enten er rustfrie eller har justbart trykk. Forskjellene på Tuningart og TA Technix ligger i demperne, TA Technix har litt mer påkosta dempere enn Tuningart selv om forskjellen ikke er så stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå