Bjørn Kjetil Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Hei jeg intressert i og vite litt om sperre og lammel sperre til min bmw e34. hva som passer min og hva som anbefales osv. Har dere noen tips eller råd og komme er ikke jeg vanskelig og by opp til og lytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Wikipedia og google.no er gode steder å begynne hvis du lurer på diverse leverandører og hvordan ting funker. 525? skal jeg mene er levert orginalt med 25% diffbrems. På en bruksbil ville ikke jeg hatt noe mer pga dekkslitasje. Det er også nok til å kunne spinne fint (uten at det kun er et hjul som går rundt) på vinterføre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 ok. Men vinteren er snart over her men har hørt litt rundt med folk og de mener 25% sperre holder på sommern også. Noen som har sånt liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Bare M bilene som ble levert orginalt med 25% diffbrems. Alle andre biler er brems ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Jeg ville brukt pengene på noe annet først. En diff med brems i god stand er ikke akkurat billig. Mange kjøper ny innmat fra "quife" i Tyskland? når de bygger om sine egne differ. Bortsett fra når du skal herje litt på vinteren, ser jeg ikke helt poenget med diffbrems på en forholdsvis lite motorisert bil.. Er det kunnskap du ønsker, er vel wikipedia (kanskje den engelske versjonen er den mest detaljerte) eller generelt sett google.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 jeg ser ihvertfall fordelen på vinteren. 1-hjulstrekk er ikke noe særlig når det er glatt ute. hvor mye koster Quaife innmat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 1-hjulstrekk er helt håpløst på vinter ja. Siste året mitt uten brems/4x4... Står ikke oppgitt pris for BMW, men regn med ca 10... http://www.protrim.no/produkter_drivverk_quaife.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 1-hjulstrekk er helt håpløst på vinter ja. Siste året mitt uten brems/4x4...Står ikke oppgitt pris for BMW, men regn med ca 10... http://www.protrim.no/produkter_drivverk_quaife.shtml Jeg mente jeg leste (her inne?) at innmat til en e46m3 kostet rundt 10. Da jeg undersøkte priser for quife innmat til e30en jeg hadde med m30b35 var det en jeg snakket med (bård her inne?) som mente det kostet rundt 4.. Har du litt tolmodighet (lenge til snøføre nå?) så dukker det alltid opp delebiler og understellsdeler fra m biler her inne, på ccn forumet, finn/autodb osv.. Eller fra en bil som hadde dette som ekstrautstyr. e30ix hadde vel viskose diff? Da forutsetter jeg også at e34 ix hadde det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå