Frenball Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Ganske solid handleliste du hadde kjøpt inn! Tror det blir bra på bilen Ja, og det koster og.. Blir nesten redd av å tenke på hvor mye penger jeg har lagt i utsenede til denne bilen
Jomso Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 ser bra ut dette Carl! keep it up! jeg får komme å ta et par fin bilder av den når den er ferdig Farts bilder, stillestående, sol nedgang og you name it. Blir bra det her! Gleder meg til å se slutt resultat!
Frenball Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 ser bra ut dette Carl! keep it up! jeg får komme å ta et par fin bilder av den når den er ferdig Farts bilder, stillestående, sol nedgang og you name it. Blir bra det her! Gleder meg til å se slutt resultat! Takker! Ja må få knipsa nåkkå bra bilde! Bli bra det Det e ikkje bare du så gler d t å sjå resultatet
Jomso Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 ser bra ut dette Carl! keep it up! jeg får komme å ta et par fin bilder av den når den er ferdig Farts bilder, stillestående, sol nedgang og you name it. Blir bra det her! Gleder meg til å se slutt resultat! Takker! Ja må få knipsa nåkkå bra bilde! Bli bra det Det e ikkje bare du så gler d t å sjå resultatet Du kommer til å få et stort smil når du tar bilen ut i solen for første gang, tipper jeg
Frenball Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Hold oss oppdatert! Skal prøve så godt jeg kan ;-D
Frenball Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Har fått noen problemer med det elektriske vinduene og takluken.. Noen som har opplevd det samme?? Har laget en egen post ang. dette! viewtopic.php?f=1&t=150473
bård Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Kjøpt panser og csl luke fra gs? hvordan var passformen på disse? og er luka laget slik at du trer inn ledinger til lås og lys som på en orginal? Hadde vært fint med noen flere bilder av luka fra forskjellige vinkler også, vurderer å bestille til min også, men hadde vært greit å sett hvordan det ser ut på bil først.
Morgan GS Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 se her ja blir bra dette , du som jeg så i elnesvågen tidl idag ut å lufta bilen litt , du også ...hehe
Frenball Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 se her ja blir bra dette , du som jeg så i elnesvågen tidl idag ut å lufta bilen litt , du også ...hehe Hehe! Håper nå det vertfall, missfornøyd med klarklakken så det må gjøres om igjen... Din var vertfall helt SYK!
Frenball Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Kjøpt panser og csl luke fra gs? hvordan var passformen på disse? og er luka laget slik at du trer inn ledinger til lås og lys som på en orginal?Hadde vært fint med noen flere bilder av luka fra forskjellige vinkler også, vurderer å bestille til min også, men hadde vært greit å sett hvordan det ser ut på bil først. Ja kjøpte det fra GS ja Plassformen var ganske bra den, men endel jobb å få det tilpasset skikkelig, har ikke fått jort dette selv engang enda. Å her er det bare å tre inn alle de orginale delene. Men du må nokk borre hull til BMW emblemet og skilt. Samme på panseret. Åsså fulgte ikke det med den lista der låsen og skilt-lysene sitter i.. Så der må du vel enten kjøpe separat? eller bruke orginal.. Kan laste opp litt bilder etterhvert når den er ferdig, men kan ikke garantere når..
bimmersmakkverk Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 der va denj ja, hehe:) minister ivan i full drus på æne bilde ser i:P
Frenball Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 der va denj ja, hehe:) minister ivan i full drus på æne bilde ser i:P Stemmer nåkk d ja
Frenball Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 VAR det som var plana, men har igrunn lagt det bra meg, siden jeg ikke har mulighet til å gjøre en dritt på hverdagene.. Men skal prøve å få jort litt i helgen da.. interiøre kommer imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå