Gå til innhold

BMW e36 320 Vanos - Prosjekt - Mye Carbon!


Frenball
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser bra ut dette Carl! keep it up!

jeg får komme å ta et par fin bilder av den når den er ferdig ;) Farts bilder, stillestående, sol nedgang og you name it. Blir bra det her!

Gleder meg til å se slutt resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut dette Carl! keep it up!

jeg får komme å ta et par fin bilder av den når den er ferdig ;) Farts bilder, stillestående, sol nedgang og you name it. Blir bra det her!

Gleder meg til å se slutt resultat!

Takker!

Ja må få knipsa nåkkå bra bilde! Bli bra det :-)

Det e ikkje bare du så gler d t å sjå resultatet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut dette Carl! keep it up!

jeg får komme å ta et par fin bilder av den når den er ferdig ;) Farts bilder, stillestående, sol nedgang og you name it. Blir bra det her!

Gleder meg til å se slutt resultat!

Takker!

Ja må få knipsa nåkkå bra bilde! Bli bra det :-)

Det e ikkje bare du så gler d t å sjå resultatet :-)

Du kommer til å få et stort smil når du tar bilen ut i solen for første gang, tipper jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt panser og csl luke fra gs? hvordan var passformen på disse? og er luka laget slik at du trer inn ledinger til lås og lys som på en orginal?

Hadde vært fint med noen flere bilder av luka fra forskjellige vinkler også, vurderer å bestille til min også, men hadde vært greit å sett hvordan det ser ut på bil først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt panser og csl luke fra gs? hvordan var passformen på disse? og er luka laget slik at du trer inn ledinger til lås og lys som på en orginal?

Hadde vært fint med noen flere bilder av luka fra forskjellige vinkler også, vurderer å bestille til min også, men hadde vært greit å sett hvordan det ser ut på bil først.

Ja kjøpte det fra GS ja ;-)

Plassformen var ganske bra den, men endel jobb å få det tilpasset skikkelig, har ikke fått jort dette selv engang enda.

Å her er det bare å tre inn alle de orginale delene. Men du må nokk borre hull til BMW emblemet og skilt. Samme på panseret.

Åsså fulgte ikke det med den lista der låsen og skilt-lysene sitter i.. Så der må du vel enten kjøpe separat? eller bruke orginal..

Kan laste opp litt bilder etterhvert når den er ferdig, men kan ikke garantere når..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...