Gå til innhold

BMW E30 "M3" 335i Turbo (Datasprut er kommet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte og finne en billig kopivinge på Ebay, og har lurt litt på C stolpe men tror jeg venter med det. Mulig jeg finner på og kjøpe ny Bak/frontfanger og pga det var helt vanvittig teit festet og masse sprekker i, prøve og lappe først. Måtte ut med 7000, da uten motor i den å (Slapp av, her har jeg muligheten til og låne en motor med en kompis til EU kontroll)

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tror egentlig den er ganske grei, har faktisk ikke sett skjøten hvor glassfiber bak skjermene er festet på enda. Men det er tatt litt snarveier som skrudd inn i kaross og slikt. Men hvordan ellers feste det, man kan jo poppe og lime med tec 7 da:-) Nei fornøyd med prisen jeg :-) fikk med en IC også (noe billiggreier tror jeg, men kjekt og ha liggende :P) har ikke testet framfanger og sideskjørt enda, har ikke hatt mye tid med bilen siden kjøp, skal utover søndag og få undersøke :-)

Skrevet

Ny update på førstesiden, Fått prøvemontert motor!

Syntes det ble litt trangt mellom Eksos-siden og vange så lurer på og kappe ned halve foringen evt sveise om på motorfeste, samt skive opp på ene siden, noen som vet noen tiltak mot dette? Ble vanvittig trangt i girkassetunellen også, lurer på og fjerne isolasjonen der. Er det noe som motsier att jeg burde gjøre det?

Skrevet
Ny update på førstesiden, Fått prøvemontert motor!

Syntes det ble litt trangt mellom Eksos-siden og vange så lurer på og kappe ned halve foringen evt sveise om på motorfeste, samt skive opp på ene siden, noen som vet noen tiltak mot dette? Ble vanvittig trangt i girkassetunellen også, lurer på og fjerne isolasjonen der. Er det noe som motsier att jeg burde gjøre det?

Jeg fjernet isolasjonen jeg i hvertfall:)

Skrevet

Fikk du mye bedre plass da? Får gjøre dette i morgen jeg da. Samt vurdere og sveise motorfestet litt inn, når du ser på bildene, ser det ut som motoren bikker mer mot høyre enn din ? Altså mot eksos-siden?

Skrevet

Det gjør ingen ting å fjerne isolasjonen i girkasse tunnelen, der blir litt bedre plass men ikke så mye.

Men om der e trangt med girkassa gjør ingenting, sålenge den he litt å "leve" på.

Men du he mest sannsynlig feil motorfeste, vinklinga på motoren såg vertfall feil ut.

Du skal bruke spesielle motorfeste visst du skal ha m30 i e30, kosta vel rundt 3000,- på koed.

Skrevet
Det gjør ingen ting å fjerne isolasjonen i girkasse tunnelen, der blir litt bedre plass men ikke så mye.

Men om der e trangt med girkassa gjør ingenting, sålenge den he litt å "leve" på.

Men du he mest sannsynlig feil motorfeste, vinklinga på motoren såg vertfall feil ut.

Du skal bruke spesielle motorfeste visst du skal ha m30 i e30, kosta vel rundt 3000,- på koed.

Jeg kjøpte fra JAAS PF, i surnadal, 1500,- suveren passform:)

Skrevet

Skal se litt mer på det så finner jeg fort ut om jeg evt skal bestille fra JAAS PF :) Takk for svar melvik, har ikke fått gjort noe særlig i dag heller. malt ett strøk til på¨gulvet og lagt opp vann til lokalet :-)

Skrevet

Jeg setter jo den i live igjen i en e30:-) Kan trøste deg med att blokka kommer fra 635 alpina, bunnpanne E34 og topp er vell desverre fra 745, samt manifold :-)

Skrevet

Hehe ser deg på den. men var ikke jeg som tok ut motoren av 745 bilen. Jeg bare bringer den slitesterke tunge motoren videre jeg ;-) Holder den i live :-) E30 er fine biler det ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...