Morty999 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 hehe hva jeg mener om e30 holder jeg meg for meg selv men lykke til håper m30'n gir deg gleden av å spole ut masse dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Takk skal du ha Ja jeg har en liten samling. Akuratt nå har jeg 10 spinnefelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 her ser du hva en orginal m30b34 gjør med en e28 så i en e30 bør det funka bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Der ja! Der har vi det som gir motivasjon Føreren der har vell litt mer kontroll enn meg:p men det kommer seg vell med tiden! Blir litt ketchup effekt av bilen min da tror jeg, men det er bare gøy det, om jeg har litt lavt ladetrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Da er Oljekjøler, IC pipekit, Alt av målere (Turbotrykk, Vanntemp, Oljetemp, Oljetrykk & Volt) og div flenser kjøpt og betalt. Venter på noen pakker i posten nå Har også fått slipesettet, så blir og bytte kamaksling i nermeste fremtid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 hehe. er jeg som kjører på filmen der men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Hehe nice ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Koster på kjellke:D det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Hehe ja må se hva jeg klarer og hente ut av denne motoren om ett par tusen (satser ikke noe høyt, men rundt 300hk så blir jeg fornøyd jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Men du? De type r stolene du skal ha i bilen, er de fra mobilsentrum? må gi tilbakemelding på hvordan de er:) koster jo bare 1500 pr stk på mobilsentrum:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Nei de er fra en kompis som har de (Helt nye, ikke pakket ut en gang, med skinner til E30) Fikk de billig. Men jeg vet om de til 1000,- stk på en dansk side. Skal finne link i morra (Er hos dama nå) Men jeg kan prøvesitte de for deg om du vil så jeg kan si om det er noe og ha:p har 0 erfaring med de, men de er billige og ser kurant ut så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Ja gjør det hadde vært morro å vite om de duger til noe som helst når de er så billige:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Ny turbo og ny update i førsteposten ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Nye baklykter bestilt av "Frode Andre" her inne på forumet, takk for en hyggelig handel så får vi se når de kommer om de ser bra ut på bilen Har også fått laget shimser til og shimse opp motor litt i bilen så jeg får litt bedre klaring med manifolden! Det begynner og komme seg nå, venter på en hau med deler. Regner med jeg er klar til EU godkjenning om 2-3 uker for da får jeg låne motor med en kompis. Etter det er det bare og kjøre på og ha det gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Ser ut som du har bra plass å skru på da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå