kjellke Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Hehe janei det er ikke plassen det skal stå på får inn løftebukk nå snart, fikk en gratis med en kompis Er ca 250 kvm på 3stk, snart 4 så er ikke allverden men slik det er nå er det nå holder det riklig. Vi har bygd "hems/andre etasje" ilag jeg og en kompis så vi har en plass å gjør av delene. Derfor har vi litt bedre plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 BUMP, ny update i førstetråden. Tilbakemeldinger er gøy, så slipper jeg og skrive til meg selv:> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 BUMP, ny update i førsteposten. Feedback er lov, er ikke noe spennende dette prosjektet kanskje? Anyways, påbegynt lakk Kommer ny update, forhåpentligvis stor. samt med masse bilder i morgen kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 BUMP. Nå skriver jeg til meg selv her, hehe. Motor-rom lakkert, og 0 asfaltplater igjen, sparte meg sikkert 10kg. Så blir det lakkering innvendig, og forhåpentligvis i bagasjerom på torsdag. Så er det bare og hive inn interiøret! Satser også på og få på 325i forstillingen samt dempertårnstivern på Torsdag. Stay tuned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Skal du lakke selv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 hehe, ja det er ikke noe showbil det skal bli:p bilen skal bli brukt det den er god for å vil ikke være så forferdelig redd for den att jeg ikke tørr og satse, har en bruksbil så nå er det leketøy ikke kjøretøy;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 He he skjønner:P men kan nå sikkert få en ok lakkjobb hvis du gjør deg litt flid og sprøyter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 hehe ja skal gjøre det beste utav det da Det ble jo ikke så alt for gale på døra som sett på bilde, pusser ned og sprøyter ja Og på det bildet er det bare 1 lag. mere kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Det blir bare dyrere og dyrere og mere rust dukker opp for hver dag, hehe men det er slik det er Nå må jeg til og kjøpe nye bærearmsforinger, går vell for Powerflex / GS-Performance. Noen som vet hvor det er best leveringstid? Og hvor det er gode priser på powerflex (med god leveringstid)? Klarer jeg og sette på nye bærearmsforinger mens forstillingen står på bilen? (Har lyst og montere det jeg kan igjen) Bremsene i forstillingen er overhalt og i toppform. Har lakka bilen inni svar nå, men ble ikke kjempefint, kjører bare med fotmatter rett på dørken. Racing skal det være ;p Fått pusset litt i bagasjerommet (Takk til Keon) så det begynner og nerme seg klart til lakk der og, og lakkert døren og bagasjelokket. Så hver dag er det one step closer Vanskelig og være optimist når det dukker opp mer og mer rust hele tiden, men har gått over snart hele bilen nå så kan ikke være så mye mer. Fikk også ned forstillingen i dag og motoren jeg skal bruke til eu godkjenning er ledig om ca 2 uker tror jeg, så håper på alt er klart til den tid (Ja jeg vet jeg er optimist:p) Bøttestolene, Dataspruten, IC rørene og Målerne er rett rundt hjørnet går jeg ut ifra, så det gjelder bare og bestille bredbåndslambda og div småtteri nå så begynner det og ligne noe. Må også få kjøpt meg noe Alu plate til og skjære ut dørpanelene med, da jeg ikke liker dørtrekkene mine Trenger også nytt hanskerom tror jeg. Ga bud på noen compomotive look felger i hvit i dag, får se hvordan det går. Ellers så lurer jeg på og kjøpe Fuelcell og M3 vinge. Noen tanker ang det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 http://www.14point7.com/Widebands/NAW_7S/NAW_7S.htm Da var bredbåndslambda kjøpt og betalt! Venter på litt deler nå ja;-) Blir vell en bestilling til KLRacing og GS Bildeler iløpet av uka tenker jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Miniupdate, tar ikke denne med på forsiden. Idag har jeg fått laget kabel for og flytte batteriet bak, samt stasjon fremme for tilkoblinger. Har også fått loddet / skøytet noe av kablene som gikk inne i bilen rett over gulvet og lagt opp langs sidene. Dette pga jeg skal kjøre uten gulvteppe. Har fått i hattehylle samt div småtteri inni bilen. Håper på og være ferdig inne i bilen fortløpende, men mangler setebelter fremme desverre, så der er ett lite hinder. Får høre på vrakern på mandag om han har noe lurt Føler jeg skriver mye til meg selv her hehe. Må vell få begynt på motorn snart nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 BUMP, ny update. Noen som har følgende deler til salgs? Belter fremme til 2 dørs E30. Sveiv til takluke Og noen som vet om jeg får en bil igjennom EU kontroll med fuelcell ? (Org bensintanker fjernet) Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Med fuelcell? hmmmmmm tror nå att de kommer til å bli litt skepp på det da:P vet ikke helt hva som står i reglemanget jeg men..... du får nå bare prøve å se da vettu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Fikk til tanken igjen så ser ut til det blir ingen fuelcell hopper rundt og smiler, fant meg sperradiff i alt rotet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 heldiggris;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå