Gå til innhold

BMW E30 "M3" 335i Turbo (Datasprut er kommet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, da er sperradiffen pusset relativt godt ned og lakket med hammerlakk :P Har også vert på vrakern i dag og kjøpt meg gulvtrekk, nye setebelter og div smådill til bilen. Også orginale seter (kun til godkjenning) stripset litt kabel og slikt og vasket gulvteppet. blir vell ferdig inni og i bagasjerommet iløpet av tirsdag. Så da er det full fokus på og få på understellet (bakstilling på torsdag, forstilling når jeg klarer og finne noe powerflex bærearmsforinger) så er det kun lakk og motor igjen :-D

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har skjedd litt, bare så lite interesse her att det har ikke vert noe spennende og update :P

Venter på gulvtrekket skal tørke, så er jeg vell så godt som ferdig inni. Har fått sveist litt rust og sparklet litt. Så er det bare og få på understell og EU godkjenne :)

Skrevet

Da er det meste av bilen grunnet, interiør delvis montert, mangler fremstolene og hanskerom. og forstilling er på, med nye powerflex foringer. Da er det kun bakstilling og lakk + div i bagasjerom igjen, samt noe småting. Så er jeg klar til og begynne på motorn :-)

• 3 weeks later...
Skrevet

Artig at noen her i området driver med sånne prosjekt! :)

På vegsund du holder til?

Lykke til videre med prosjektet! gleder meg til å se denne når du får den på veien :D hehe

Blir nok bra dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...