JulianS Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 ok:) er akkurat pedalfølelsen jeg tenker på tenke tenke tenke...
HenrikE30+ Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Samme sperre på E36 M3 som M3 3.2 diffen Det tror jeg ikke (TROR den er en del større på 3.2). men, den er uansett solgt!
HenrikE30+ Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 ok:) er akkurat pedalfølelsen jeg tenker på tenke tenke tenke... Tenk i vei, men ha i bakhodet at jeg har fått et bud på 4300,- fra en svenske som gjerne vil hente i morgen eller mandag...
Efen Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 det navi/tv til E46 åssen funker det? er det bare å sette rett inn på en E46 som ikke har det der fra før? får man sett på TV? er det bra navi? litt info om hvordan man gjør ting og åssen det fungerer? er mulignes int:) har du foresten M3 frontfanger til E46 sedan?
HenrikE30+ Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Dette systemet er så komplett at du i teorien kan sette det inn i hvilken som helst bil faktisk... Men ja, det er bare å sette rett inn i en hvilken som helst E46 (jeg KAN kanskje være behjelpelig med dette mot tillegg). Skjermen er plug-and-play, ledningsnettet må man smette ned i dørken og "boksene" må man sette inn i bagasjerommet. Antennen skal inn under hattehyllen. Alt er logisk lagt opp på vanlig BMW-vis. Man må nok regne med å bruke en hel lørdag på dette, men det er det verdt tenker jeg:). Vedr. TVen så vet jeg ikke om det har kommet adapter for biler ennå, men Norge gikk jo over til det nye formatet (var det MpegIIII) i forbindelse med det nye bakkenettet og vips, så sluttet alle TVene i biler i Norge å virke... Det var snakk om noen adaptere, men jeg er ikke sikker. Det finnes langt mer kyndige på dette forumet om enn jeg på dette området. Vedr. om det er bra navi. Den er helt grei. Får deg dit du skal, men det finnes sikkert bedre systemer på markedet - og dårligere... Dette er jo et org. BMW helintegrert system, med alt det et "infotainment"-system skal inneholde. Radio, CD, kassett (bak skjermen), navi, TV og om du ønsker også Bluetootj til telefon. Jeg var i alle fall veldig fornøyd når jeg skulle fra Lodon til Oslo. Loset meg trygt hjem Har dessverre ikke frontfanger til E46 nei. Solgte M3 fangere til en kar her på forumet for noen uker siden. det navi/tv til E46 åssen funker det? er det bare å sette rett inn på en E46 som ikke har det der fra før? får man sett på TV? er det bra navi? litt info om hvordan man gjør ting og åssen det fungerer? er mulignes int:)har du foresten M3 frontfanger til E46 sedan?
HenrikE30+ Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 pedalboks solgt?? Nei, har fått et bud, men er ennå ikke solgt. Høyeste bud ut dagen får den!
325ti Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hadde du hatt de rc hjula enda hadde jeg tatt de Henrik. Ha litt i bakhodet om du kommer over noen til at Stig i Ålesund er sugen på et sett med 17" rc
HenrikE30+ Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Hadde du hatt de rc hjula enda hadde jeg tatt de Henrik.Ha litt i bakhodet om du kommer over noen til at Stig i Ålesund er sugen på et sett med 17" rc RCene var VELDIG populære fant jeg ut ja... Har jo ett sett til på lur da:) Dette er jo "mine" gode gamle som ble pusset opp igjen sist vinter. 8 + 9x17, gull senter. Er i utgangspunktet ikke til salgs, men er budet bra nok så kan det være jeg legger godviljen til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå