aottesen Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Er det noen mulighet for å stille det slik at angeleyes (park) alltid er aktivert? Nyimportert 1-serie fra tyskland. Fant plutselig ut at lysene slår seg (helt) av når det er dagslys ute, og går automatisk på inn i tunneler. Vet det går an å låse de til park/nærlys/ingenting, men hadde vært trivelig å kunne bruke automatiske, uten å risikere å få en 2000,- bot. Man TRENGER jo ikke nærlys på dagtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 så lenge bilen står på "auto" kan det vel ikke være lov å bli bøtelagt?Uansett, ta deg turen innom bmw sjappa og få dem til å omprogrammere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 På min iDrive stillte jeg inn at den skulle bruke kjørelys på dagtid. I dagslys er da er angeleysene tennt sterkere enn når bryteren står på P-lys og xenon går automatisk på i tunneler/mørke. Alternativt kan jeg sette bryteren i OFF posisjon og da lyser angeleysene sterkt konstant (selv i tunneler). Mulig det er anderledes på din. Jeg har e91 med adaptive kjørelys og som nevnt iDrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Har adaptive kjørelys på min også, og denne lysføleren som står ett eller annet sted (sikkert oppe sammen med regnsensoren). Har ikke kommet så langt at jeg har fått holdt over den ennå, for å se om det er her føleren ligger. Genialt oppsett du har satt da!! Vet ikke tilfeldigvis om dette lar seg gjøre uten iDrive også? Må vel inn til koding .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå