O.T Sorteberglien Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Mitt lille prosjekt. Ikkje så fin enda (spes med vinter felger) men jobber med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 må nesten komme med noen bilder,,, planer for bilen, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Fin tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Jeg skjønner godt at bildene ikke kommer opp. Tok litt tid før jeg fant ut hvordan man skulle legge ut bilder her også når jeg var ny her. Men velkommen til forumet til trådstarter. Gi besked hvis du trenger hjelp til å legge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Er som et ganske lite prosjekt i seg selv å laste opp bilder her med en gang ja Velkommen til forumet! *spent på bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Bilder bilder bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Velkommen ja:). bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå