KriZ87 Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Har en konstant knirkelyd(skriking?) når jeg ratter E60en. Kommer uavhengig av rattposisjon og fart, og er meget irriterende da den høres forholdsvis godt. Noen tanker om hva dette kan være? Er forresten en 2004 520 med sportsratt hvis dette har noe betydning.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Mulig du har en kranglete slepering. Hadde samme problemet på E36n til samboeren min, den ble verre når de ble kaldt i været. Ny slepering løste problemet.
Reef89 Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 prøv og spray med silikonspray rundt skjøtene bak rattet.
KriZ87 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 prøv og spray med silikonspray rundt skjøtene bak rattet. Ser du har E60. Opplevd det samme?
Reef89 Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 prøv og spray med silikonspray rundt skjøtene bak rattet. Ser du har E60. Opplevd det samme? ja. Brukte 100% rein sillikonspray, knirkingen er gone:) Prøv det først vertfall.
KriZ87 Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 prøv og spray med silikonspray rundt skjøtene bak rattet. Ser du har E60. Opplevd det samme? ja. Brukte 100% rein sillikonspray, knirkingen er gone:) Prøv det først vertfall. Ga desverre ikke noe resultat
akrovik Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Jeg har også en slags knirkelyd når jeg ratter. Er ikke så veldig høy, men du kjenner det mer enn du hører det. Høres ikke "farlig" ut, mest irriterende. Akkurat som det er noe plast som knirker mot hverandre. Har også sportsratt. E61 2005 mod. M sport. Noen som vet hva det kan være ? Du som hadde prøvd silikonspray, kan du være litt mer spesifikk hvor du sprayet ? Anders
Reef89 Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Jeg har også en slags knirkelyd når jeg ratter. Er ikke så veldig høy, men du kjenner det mer enn du hører det. Høres ikke "farlig" ut, mest irriterende. Akkurat som det er noe plast som knirker mot hverandre. Har også sportsratt. E61 2005 mod. M sport.Noen som vet hva det kan være ? Du som hadde prøvd silikonspray, kan du være litt mer spesifikk hvor du sprayet ? Anders Sprayet bak rattet liksom der som der er sprekk mellom ratthuse og selve rattet. Glemte og si at jeg også sprayet hele staget i motorrommet, fra torpedeveggen og ned. Alltid godt med smørning.
elvis Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 prøv å spray koplingen i torpedo pleier å hjelpe, vist ikke finnes det faktisk et stoff som du heller i servooljen, det er en prosedyre på dette med at du skal svinge frem å tilbake til olja har nådd 100 grader. hørs kansje dumt ut men lyder i styring forflytter seg veldig tro meg, har væt henni dette før. hør på en bmw forhandler.
F 11 Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Jeg hadde en "gnure" lyd, og tannstang ble byttet = lyden borte.
F 11 Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Men er svinedyrt! Over 16.000,- (heldigvis stod bilforhandler for denne)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå