Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Meget rå 02, kikket lenge på denne på finn når den var til salgs...

Med s14 bunndel med m10 topp og bra turbo har du en meget morsom 02 ;-)

Liker planene dine.

Da jeg fant den på finn kjøpte jeg den dagen etter, kjørte denne da rett ned til råde hvor en kompis kjøpte inka`n :D

Har egentlig tenkt lenge på å kjøpe s14 og bare kjøre med det. Men de er jo blitt så dyre at en kan jo hente ut mye mer effekt av en m10 til den summen.

Ja hvis du allerede har 2 liter bunn, er du jo egentlig godt igang. Ja du kan hente ufattelig mye effekt med turbo utav disse morroklumpene. :D

300 gamp er jo ikke problem.

Skrevet

Hei

Kul bil du har. Veit ikke om du husker det, men jeg og et par kammerater slo av en prat med deg på Hoel’s gatekjøkken etter vi hadde vært å kjørt på Rudskogen i mai en gang. Satte nesten softice’n i halsen da dere svingte inn med begge disse 02’ene :D

Hilsen Trond

Skrevet
Hei

Kul bil du har. Veit ikke om du husker det, men jeg og et par kammerater slo av en prat med deg på Hoel’s gatekjøkken etter vi hadde vært å kjørt på Rudskogen i mai en gang. Satte nesten softice’n i halsen da dere svingte inn med begge disse 02’ene :D

Hilsen Trond

Joda, husker det faktisk!

Ble jo en liten BMW prat husker jeg.

Hehe, er vel ikke så gromt enda men de trekker en del oppmerksomhet :D

Skrevet

Klart det er gromt med 2 gamle 02'r med weberbrøl og senk. Er jo tross alt ikke hvert ÅR man treffer på sånn biler etter veien lenger. Blir hissig med turbo da :) Regner med at dere lusker dere innom none treff til sommer'n igjen?

Hilsen Trond

Skrevet
Klart det er gromt med 2 gamle 02'r med weberbrøl og senk. Er jo tross alt ikke hvert ÅR man treffer på sånn biler etter veien lenger. Blir hissig med turbo da :) Regner med at dere lusker dere innom none treff til sommer'n igjen?

Hilsen Trond

Hehe, er vel ihvertfall ikke det helt vanlige å se nei.

Jaja, blir å luske litt rundt på treff. Får prøve å kjøre litt mer på bane framover nå :D

Skrevet
Hei,ser bra ut denne...:) Blir sikkert konge med turbo,får følge med her og kanskje lære noe...:)

Hei sann!

Du får bare følge med, prøver å lære noe selv her jeg :wink:

Bilen din ser forresten utrolig bra ut :applause:

Ålesund i juni!!?

Skrevet

Det har blitt gjort litt denne helgen også.

p6277f61monttenuw0pu.jpg

Motor har fått av seg topp med gassere osv, og ellers fjernet en del ting som ikke skal brukes lengere.

Har brukt en gammel topp jeg hadde med en original manifold snudd "opp ned", sveiset stag fra denne og montert turbo slik jeg vil ha den. Så da gjenstår det bare å lage adapter mellom turbo og manifold. Er rimelig trangt her, ville egentlig ha turboen stående nedover men det ga jeg fort opp.. Bilder av dette kommer senere.

Blir å kjøre med innsug fra M10B18i nå denne sesongen tenker jeg, ser jo at tid er noe jeg har alt for lite av. Har en 518i stående som jeg tok ut motor og kasse av i dag, har fått demontert alt jeg trenger derfra.

qdgbpkuwnfoppzifs863.jpg

Slik så motor ut fram til nå.

l7asvdn36zbye196nmck.jpg

Blokka som står i nå skal brukes med en topp som har litt preppa kammere :)

ssmltutsxt0tgqyxtigp.jpg

Har et MONSTER KN filter jeg sikkert må legge i bagasjen om jeg skal få plass :shock:

1tzmcgto4hbsqg7o6dbp.jpg

Satser på at jeg får laget grenrør i løpet av uka.

Da kan jeg få montert toppen, lage eksos, innsug osv osv :roll:

Skrevet
Hei,ser bra ut denne...:) Blir sikkert konge med turbo,får følge med her og kanskje lære noe...:)

Hei sann!

Du får bare følge med, prøver å lære noe selv her jeg :wink:

Bilen din ser forresten utrolig bra ut :applause:

Ålesund i juni!!?

Ja,du og? Med turbo eller?...:)

Skrevet

Da planene for turbo har kommet sakte men sikkert har jeg tenkt på mye rart ang styring av bensin/tenning. Hadde noen planer om å bygge enkel M10b18i med tileggsdyser men har nå slått fra meg den planen å heller satset på skikkelig sprut 8)

Er kjøpt av Erneland her på forumet.

m7k4jx3zrwajv9gw5cag.jpg

p9cfn375550x8cz7hgcx.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...