sufii Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Nå har jeg lenge prøvd å demontere nakke putene i baksetet, men får det bare ikke til. Jeg har prøvd å dra dem opp, men det nytter ikke. Prøvd å stikke skrutrekker, men det hjelper heller ikke. Så er det noen som vet hvordan disse tas av? Er snakk om en E36 1992 modell sedan. Takk på forhånd!
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 De er ikke satt på feil vei da, og bare blitt banka ned og kjilt seg fast?
awt Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 På e46 er det en liten ståldings ("binders") som er tredd på selve stangen. Må til under hattehyllen for å ta av denne. Muligens det er likt?
bmw e34=) Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Det er vanskelig å få de ut, jeg slet med det samme på min, men var bare til å dra hardt oppover samtidig som du lirker litt frem og tilbake
sufii Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Nei, de er ikke satt på feil vei Ikke noe binders, disse går ikke inn i hatthyllen, men i selve "karroseriet" bak setene. Har ikke nedfeltbare seter. Ja, skal prøve å dra deg opp samtidig som jeg lirker litt frem og tilbake. Takk for hjelpen så langt.
Tiller Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Du kan jo også spraye litt crc eller zalo nedi der sp det glir litt bedre
sufii Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Som "awt" forklarte litt lengre oppe så var en liten metall dings som måtte dyttes ut. Fikk ut nakkeputene ;D Takk for hjelpen folkens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå