advannor Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Blitt gjort litt i dag å, Fått på nye dekk, 195/40 , så nå må jeg kjøpe nye spacere og senke litt til Fikk broren min til å lage klistremerke til meg Det ble litt fakka så må få han til å ordne nytt Nye dekk: Lakkerte senter koppa svarte, ble ikke helt fornøyd, men har bestilt hvit plastidip så skal bli hvitt senter etter hvert , får håpe det gjør susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Du har ikke tilfeldigvis den gamle motoren din og et sted jeg kunne stått å putta den inn? Har penger, men ingen sted å stå! Tok kvelden på E6 nå nettopp....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Liten oppdatering her, har sticker bomba litt Også prøvd nytt sete, hva tror folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Jeg likte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Det var fet stol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Bra, vurderer det sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Fresht med stickerbombing på dørhåndtak og tanklokk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Takker, måtte bare gjøre noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Hadde jo sett klingalt ut med to sånne frontstoler! Recaro fra rs4 eller noe? Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Tok bilde av bilen din på Gatebil for et par helger sida, ligger i bildetråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Noen nye bilder nå. Satt på orginale speil (skal lakkeres røde) og 1cm spacer bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Du gjør det riktig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Lite som skjer for tiden, bilen er parkert for vinteren Venter vel bare på å få satt i gang det som skal gjøres, felger kommer også i løpet av vinteren, gleder meg meget til det, det blir nok meget frekt dårlig mobil bilde til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Det bildet der hadde vært meget fekt i bedre kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Eneste denne mangler nå er gul film i fjernlysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå