StraightSix Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Har surret meg til en "skisse" hvis jeg kan kalle det det, hvertfall, sånn her er planen når den blir ferdig ! synes det blir flott Absolutt et bra mål! Er jo skamfeit den du linket til ...og meget pen bil du er eier av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Hva skjedde? Planene dine ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Skal du hel lakkere bilen? Tenkte bare på det sorte taket Ser veldig bra ut de planene! Likere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Usikker på om det bilr hel lakkering, men svart tak skal det uansett være Venter å venter på deler -.- ting tar tid , gleder meg til den står ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Ikke lenge til den er kjørbar igjenn nå, bare bytte bærebrua så er det ut igjenn EDIT: Noen som selger panser, helst i fargen Brilliantrot rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Oppdatert side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 åhh, var gromt med svart tak, skulle hatt speila i svart også, det hadde vært tøft Nesten så jeg har lyst på det sjøl.. hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Nei, fyfy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Veldig stor respekt for dem som først kræsjer bilen, også fiks den, uten av å tenke på om å selge den Pluss du gjør bilen penere enn den var fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Hehe, må nok fra gi meg den respekten nå bilen er til salgs Her er bilder åssen den står nuhh : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Kurant utgangspunkt det dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Da skal jeg ikke selge alikevel xD surrer å går Det var en gang men det var desverre Kjøpt nytt panser og høyere dør, skal vel montere det til helgen, Venter egentlig på våren jeg nå så jeg får lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Da har jeg kjøpt meg skinn interiør Ble ikke noe vader eller sport, men det får holde Ikke de beste bildene, men kommer flere Før: Etter: Ble meget fornøyd , kommer armlene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Syntes du skulle selge meg denne, fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Hehe, det blir nok om en stund nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå