MagnusHN Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Fått tatt noen flere bilder av felgene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Nei dsv, ting tar litt tid merklig nok xD må bare huske kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Skikkelig moro å kikke igjennom tråden din da dette var akkurat det samme jeg gjorde med min Stå på så blir dette en kjempe tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Takker morro å høre Har noen bilder å dele Går akk å kommer seg ut av gårdsplassen Lakkeringa er utsatt enda litt til , men når jeg er hjemme i juli skjer det mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E36-2DR-M3-BO ... 415a2e2a0f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Hva er dim på felgene? Hvor fikk du tak i disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Syns ikke du trenger å lakke, grisekul denne Å husk, det er ikke bilen din som er for lav, det er gårdsplassen som er dårlig lagt til rette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Syns ikke du trenger å lakke, grisekul denne Å husk, det er ikke bilen din som er for lav, det er gårdsplassen som er dårlig lagt til rette +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Hva er dim på felgene? Hvor fikk du tak i disse? Felgene er 17" og 8" breie, med ET20 kjøpte dem av en her inne som netopp hadde fått dem fra england eller hvor det var, han får ikke tak i flere dsv (dem var helt nye og lå i org eske når jeg kjøpte dem ) Syns ikke du trenger å lakke, grisekul denne Å husk, det er ikke bilen din som er for lav, det er gårdsplassen som er dårlig lagt til rette +1 Hehe, sant nok. Egentlig helt perfekt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 nice ride! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Skjer mye her nå Pga min fine treghet kom jeg på etterskudd med eu-godkjenning så ble avskilta pga ditt å datt, så da var det bare å begynne å skru Fått tatt ned bakstillinga, fåt på tectyl i dag, så blir det skifting av foringer osv til uka , har en drøm om å bli ferdig denne uka så xD Har tatt noen kjappe iphone biler, får holde denne gang: To av festene til traversen fulgte jo med ned, så skal sveise på nye 4 Kjøpt meg gs skiver Her må det sveises litt å Også de fine fått på nye dekk nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 I går kom skiltene på gikk gjennom både visninga hos biltilsynet og eu-godkjenning med 0 feil så nå står senkesett i vognkortet den har blitt helt rå og kjøre, alle foringer i bakstillinga er nytt (powerflex så klart noe orginalt også ) alt i forstillinga er nytt, stabstag er det eneste gamle fått på gråe blinklys, og "m3" lykter bak, ble veldig mye bedere nuh venter også på vinterdekk til de gamle sommerfelgene mine, så blir det litt kult med vinterdekk også Har hvert mega sløv med bilder under skruinga, tatt bare noen: Den er høy som ett fjell nå pga godkjenninga skru ned litt når vinterdekka er på - Fredrik B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Skal du skru ned til vinteren? Jeg ville holdt den slik frem til vinteren er over, og heller senka den litt når våren er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Flott coupe! Bra tøft det bildet du la ut med sort tak på røde bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Skal du skru ned til vinteren? Jeg ville holdt den slik frem til vinteren er over, og heller senka den litt når våren er her Hehe, den skal ikke bli laaaav, skrudde den ned litt i dag, men fortsatt en meter fra fangeren til bakken, så går nok fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå