advannor Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Får legge ut bilde av bilen med vinterdekk da Før: Fronøyd med disse som vinterfelger Også 2.5i Turbo prosjektet til broren min - Fredrik B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hvordan blir det med lakkering av bilen? får du bestemt deg? Stickers er jo poppis for tiden, kanskje tatt den sorte skjermen og klistret klin full av merker? Stance + BBS + Stickers = fashion! Dårlig eksempel bilde siden det ikke er BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Bestemt meg åssen da ? den skal lakkeres, men siden jeg ble avskilta så satt jeg andre ting forran men nå venter jeg til våren, blir vel ikke så morro å kjøre ny lakkert bil om vinteren xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Søknad om ombygging til 325 sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Wohoo, fikk brev etter en uke bare Bare å få hente donorbilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Wohoo, fikk brev etter en uke bare Bare å få hente donorbilen nå Gratulerer!!! Hvilken trafikk stasjon søkte du hos foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Gratulerer! Takker , blir artig Wohoo, fikk brev etter en uke bare *Bilde* Bare å få hente donorbilen nå Gratulerer!!! Hvilken trafikk stasjon søkte du hos foresten? Risløkka - Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 De jeg også sendte til Får ringe å mase litt på de neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 I dag var donorbilen hos BT, var to meget hyggelige karer som holdt på, ble ganske overasket ett slappt iphone bilde Da er det bare å begynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Wohoo, fikk brev etter en uke bare Bare å få hente donorbilen nå Hvor finner man søknadsskjema for ombygging egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Jeg fikk det da jeg ringte å spurte om diverse, så sendte dem meg det på mail Send mail add din på PM skal jeg sende det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Blir litt mere krutt i den nå vel? Synes det var sykt fett med sort skjerm og grå fanger jeg.. Få den helt ned i bakken, sommerfelgene, og noen typiske stanceworks stickers, så trur jeg det hadde vært rått å bare beholdt de fargene på fronten! (iallefall midlertidig!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Hehe, håper det Altså sånn den har hvert i ett år allerede skjørte skrot stance i hele sommer , er ikke bare skjermen å fangeren , er førgeforskjell på dør, og riper fra dør og bakover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Det er faktisk noe av det kuleste jeg ser! Bare å kjøre den stilen litt til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå