Wildbill Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Jeg har en 1997 modell E39 520i Touring. Jeg har alltid vært av den oppfatning av disse motorene yter 150 hk? I vognkortet til bilen min står det 110 hk. Hvorfor står det det? Det må da vel være KW de mener? 110 KW blir nøyaktig 149.56 metriske HK. Jeg er rimelig sikker på at det er 24v motoren jeg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Det er 110 kw som står i vognkortet. Men de kan jo ha skrevet feil og sagt hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Ok, det må være det for det står HK, det samme skjer om jeg søker opp spesifikasjonene hos mekonomen. Var litt redd det var en lav-avgifts jalla-versjon jeg hadde hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 står ikke noe om hk i vognkortet står alltid KiloWatt vet ikke hva det står om bilen er ombygget,om de da skriver hk men vil tro det er KW da og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Om du vill ha det endret er det jo bare å dra til BT og spørre om å få nytt. Er garantert bare en skriveleif:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Om du hadde hatt 110hk i en E39 ville du nok merket det. Den er jo allerede undermotorisert med 150hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Ok det var godt å høre. Det står HK og ikke KW. De må ha skrevet feil. Og ja, den er litt undermotorisert med 150 hk.. skulle gjerne hatt 50 til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 dra til tollvesentet og krev penga tilbake for 40 hester Argumenter med at det står 110hk og ikke kw i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Hehe, det kan du jo gjøre. De er jo sp fæle til å flå deg om du skulle ha flere hk enn det står i vognkortet. Sp nå kan du ta igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Det er sant.. men de kommer bare til å argumentere med "Men da har du jo bare betalt avgifter for 110 HK, vi sender deg regning for de resterende 40." Off-topic: Noen som vet hvordan jeg endrer passord? Jeg gikk inn på brukerinnstillinger, men finner det ingen plass.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Sant det. Men jeg tror nok det bare er en skrivefeil. Det skulle nok stått kw det istede. Tror ikke det blir noe bråk over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå