Eksos Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Jeg stemmer iallefall for at du holder deg unna 2-delt lakkering, men det er vell en smaks-sak som alt annet Har du noen planer for fronten på denne?
bovve Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Ja, er litt usikker på akkurat lakkeringa enda. får vel vente på litt insperasjon ja, skal ha ny grill og noen syke lykter noen som har noen forslag ? skal også sette inn "LED" i grøftlysene, får Xenon look, ser utrolig bra ut =)
bovve Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 her er et bilde av fronten som skal utbedres, har noen planer men er open for gode forslag =)
bovve Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Da har jeg hentet speilene, trodde ikke de ble levert med glass, så ble positivt overasket =) Skal lakkere de i morgen!
bovve Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 synes Hatthylla på bilen er grise ekkel, blå og ekkel farge, noen som vet om det finnes en spray eller lignende for å gjøre om fargen? eller er det eneste alternativet og trekke om det på nytt? =)
bovve Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 vises litt dårlig på dette bilde, men fargen er grå\blå. utrolig ekkel!
bovve Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 dårlig med feedback nå! kunne ha trengt noen gode forslag;)
Eksos Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Aah, så ikke at det var mtech på denne Hiv på clubsport splittere, det blir veldig bra
bovve Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 hvordan ser de ut? har faktisk ikke hørt om det
bovve Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 bakpotte ønskes kjøpt! Dtm eller supersport. singel rør
bovve Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Etter ett par pils har tanken om å facelifte bilen slått meg, og med dette lurer jeg på hva den enkleste løsningen er, altså: er det mulig å Bytte Skjermer og _kun_ blinkersene? eller må også lyktene byttes ut ? håper på svar, mvh stig =)
bovve Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Da har speilene blitt skiftet! er fornøyd med resultatet! neste som står for tur er og senke den litt mere fremme, ble litt for høy med 40\40 senk.
bovve Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 er kommet litt rust nederst på døren under lista, skal starte å pusse ned å lakkere, bilder kommer!
bovve Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Nye Innvendig lister er bestilt, sort\grå farge =) ringte en kar fra tr.heim som skal tone vinduene på bilen, 20%. til 3500. Høres det ut som ein grei pris? skal også bytte senkesett forran, men denne bilen hadde senkefjører da jeg kjøpte den, er det noen som vet høyden forran når den er orginal? trenger noe å gå utifra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå