Gå til innhold

Bmw e46 fra orginal til styleup edition =)


bovve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

savner kommentarer og innspill :(

Det blir, de fleste har vel tadd seg noen pils i helga, så ligger vel hjemme og synes synd på seg selv :P Bilen blir da bra den, har ikke vurdert badlook panser da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er badlook

hake5vvk05zzofmdnij7.jpg

nj185l4o57m2nmku5opb.jpg

Passer best på ekstreme biler ala automote. Ang senk så er 60/40 fin senk. Justerbart hvis du skal ha noe mer. Har jo blitt ekstremt billig nå :wink:

Fine speil btw. Et must på E46 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der synes jeg var sinsykt rått, må nesten ankaffe meg ett slikt panser, ellers vil jeg føle at noe mangler etter å ha sett dette. Ja, skal ha nytt senkesett heleveien etterhvert, å det blir justerbart =) men det blir ikke før sommern da ferie pengene kommer! stramme tider fortiden. Er det fima, eller privat personen som gjør slike type jobber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der synes jeg var sinsykt rått, må nesten ankaffe meg ett slikt panser, ellers vil jeg føle at noe mangler etter å ha sett dette. Ja, skal ha nytt senkesett heleveien etterhvert, å det blir justerbart =) men det blir ikke før sommern da ferie pengene kommer! stramme tider fortiden. Er det fima, eller privat personen som gjør slike type jobber?

Automote er firma ja, er et firma her i Hemne også som har en person som gjør dette. Mulig det finnes privat personer som gjør dette også, men det var vel Automote som begynte med dette, så de er vel helt klart de beste på dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye Innvendig lister er bestilt, sort\grå farge =) ringte en kar fra tr.heim som skal tone vinduene på bilen, 20%. til 3500. Høres det ut som ein grei pris?

skal også bytte senkesett forran, men denne bilen hadde senkefjører da jeg kjøpte den, er det noen som vet høyden forran når den er orginal? trenger noe å gå utifra =)

Hvis bilen din er senket 40mm forran og 40mm bak så er det vel ikke så vanskelig å finne ut hvor høy bilen er orginalt? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...